Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Sommige programma\'s kunnen niet voor de tweede keer geopend worden, d.w.z. na het starten van Windows kunnen de programma\'s in kwestie wel geopend worden, maar na het sluiten ervan en het weer willen openen, lukt dat niet. Ik moet dan de computer afsluiten en opnieuw opstarten. \r\nWie weet waar dat aan ligt?\r\nDe fout doet zich, voor zover ik tot nu toe heb ervaren, voor bij DageshPro (een Hebreeuwse tekstverwerker), Calendar Magic en SubSync. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Je beschrijving doet mij denken aan dingen die ik wel eens zie met database-achtige programma\'s onder lager Windows als er gelijktijdig een website met Java bij is open geweest.\r\n\r\nEen logische verklaring weet ik hier niet voor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Bedankt voor de aandacht. Ik heb evenmin een idee waar de fout kan liggen. Wel is het zo dat de genoemde programma\'s op mijn andere (vorige) computer (die ik als zekerheid achter de hand houd) het wel goed doen. Die computer werkt eveneens onder Windows XP Home Edition. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Soms had ik de indruk dat zoiets vaker gebeurt indien programma\'s in een andere partitie staan dan Windows zelf.\r\n\r\nOok, dat de kans iets groter wordt met het nieuwe sterke SUN Java aan boord (onmisbaar voor het behoorlijk manipuleren op steeds meer websites, zoals bijvoorbeeld routeplanner MAP24). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen