Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Ik zit met het volgende probleem.\r\nAls ik een dvd afspeel op me pc heb ik prima beeld maar als ik op me beamer kijk haperd het beeld.\r\nIk heb er ook een tv kaart in zitten en tv kijken via de beamer en tegelijk via me monitor is geen enkel probleem. Ook mpeg movie is totaal geen probleem (fullscreen) ze zijn op beide prima te zien.\r\nIk speel me dvd\'s af via powerdvd en dit werkte altijd prima tot dat een een vriend van me de stekker er uitgehaald had (vga) en er niet goed instak. 1 pootje iets naar binnen gedrukt maar niet afgebroken. Heb het pootje weer op zijn plaats gezet en nu zit ik met dit probleem. Iemand een idee?\r\nIk heb een Geforce fx5200 videokaartje en een Hauppauge WinTv 88x tv kaartje.Ik draai op win2000 pro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2006 [quote=ironburn]Als ik een dvd afspeel op me pc heb ik prima beeld maar als ik op me beamer kijk haperd het beeld.[/quote]Als je de beamer op\'n andere bron aansluit en hij hapert niet, dan mag je d\'r vanuit gaan dat het kabeltje (de stekker) stuk is.[quote]tot dat een een vriend van me de stekker er uitgehaald had (vga) en er niet goed instak. 1 pootje iets naar binnen gedrukt maar niet afgebroken. Heb het pootje weer op zijn plaats gezet en nu zit ik met dit probleem. Iemand een idee? [/quote]Als je de kabel kunt vervangen, dan stel ik voor om eerst dat te doen. Waarschijnlijk is je probleempje dan wel verholpen.\r\n\r\nSucces met je homecinema. :-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen