Ga naar inhoud
  • 0

logging van chats met Yahoo of andere messengers

Anoniem2

Vraag

Ofschoon ik mijn Yahoo messenger zó heb ingesteld dat er geen logging plaatsvindt van de chats heb ik tóch sterk het vermoeden dat ze tóch ergens op mijn pc worden opgeslagen. Iemand waarmee ik m\'n pc, verder zonder problemen, deel leest ze, zo heb ik de sterke indruk althans. Is daar iets aan te doen? Waar worden deze chats opgeslagen op mijn computer? En geldt dit voor alle messengers?
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Hallo, \r\nJe kunt zowel in MSN als Yahoo je berichten bewaren of niet.\r\n\r\n1) Voor MSN vanuit het MSN Messenger window:\r\nKlik op Extra --> Opties --> Berichten --> dan kiezen bij Berichtgeschiedenis of je gesprekken wilt bewaren ( en waar) of niet.\r\n\r\n2) Voor Yahoo vanuit het Yahoo Messenger window:\r\nKlik op Messenger --> Privacy options --> Archive (zie je onder Category staan) --> hier dan de 3e optie (No, do not save any of my messages) aanklikken --> OK\r\n\r\nIk hoop dat dit duidelijk genoeg is, zo niet, vraag het dan maar weer.
Link naar reactie
  • 0
Hi, Nog even een aanvulling op mijn vorige verhaal.\r\n\r\nJe kunt je Yahoo logfile met je boodschappen wel vinden, maar niet zomaar lezen,het is gecodeerd en alleen via Yahoo Messenger te lezen als je ingelogged bent (dus je password niet aan anderen geven, dan kunnen ze echt niet zomaar lezen wat je gechat hebt):\r\nC:\\Program Files\\Yahoo\\Messenger\\Profiles\\[color=red]je Yahoo handle naam[/color]\\Archive\\Messages\\...... (hier zie je dan de handles van de personen waar je meer chat als je je berichten oplsaat).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...