Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Ik ben op mijn website vandaag een inschrijfformulier kwijt geraakt.\r\nVia een bepaald programma gemaakt.\r\nMisscjien verwijderd?\r\nKan ik dit nog ergens terugvinden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Als je het inschrijfformulier compleet hebt verwijderd, de bestanden ervan of de regels waar het instond, dan ben je dat kwijt inderdaad. Tenzij het op een eigen thuisserver staat, dan zou je een file-recovery programma kunnen proberen.\r\n\r\nVerder kan ik met zo´n cryptische omschrijving in ieder geval weinig zeggen, aangezien ik zo niet kan zien wat je hebt gedaan. Het zou handig zijn om aan te geven wat je precies hebt gedaan voordat het verdween en een link naar die site zou ook wel handig kunnen zijn. Je zou de eerste niet zijn die door een aanhalingsteken te vergeten een gedeelte van zijn site niet meer kan zien. :mrgreen: \r\nDaarom ook handig om te laten weten, wat bedoel je precies met \"kwijt geraakt\". Krijg je gewoon een complete \"404 page not found\", of laad de pagina, maar is het formulier niet zichtbaar? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2006 was helemaal verwijderd.Kreeg geen foutmelding.\r\nVia een kennis nu een ander formulier gebruikt.\r\nIn ieder geval bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen