Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2006 Delen Geplaatst: 23 maart 2006 Heb op deze pc Windows XP staan. Ooit heb ik voor m\'n zoon GrandPrix 3 van Microprose en trainsimulator van Microsoft gekocht. Deze 2 games deden het goed op mijn oude pc onder Window ME. Als ik deze games op mijn \"nieuwe\" pc installeer:\r\na....krijg ik dan geen problemen met Windows XP ?\r\nb....kan XP wel overweg met deze oudere spellen, of is het toch beter om een trainsimulator/racespel voor windows XP te kopen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2006 Ik ondervind zelf geen probleem bij de Microsoft Train Simulator onder Windows XP. Ook oudere spelen kan ik gewoon spelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2006 Mocht het niet helemaal werken zoals je wilt, kun je op het bureaublad met rechts op het icoon klikken, kies dan eigenschappen, en dan het tabblad compatibiliteit, hier kan je instellen dat het programma wordt gedraaid alsof het in een andere versie van windows is geinstalleerd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2006 [quote]\r\nMocht het niet helemaal werken zoals je wilt, kun je op het bureaublad met rechts op het icoon klikken, kies dan eigenschappen, en dan het tabblad compatibiliteit\r\n[/quote]\r\n\r\nJuist die compatibiliteitsmodus zou je niet moeten doen bij de trein simulator, omdat hij dan niet meer opstart (bij mij). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen