Ga naar inhoud

Na format c mis ik 9 gb

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nWij hebben 2 schijven een van 40 en 120 gb.\r\nIk heb format c gedaan met de beide schijven.\r\nDie van 40 gb geen probleem,maar die van 120 gb,mist nu 9 gb.\r\nEr zijn geen partities meer.\r\nNu het installeren van Windows op de 40 gb schijf,ziet hij de schijf van(120 gb) niet meer.\r\nMet het installeren van andere programma\'s zoals Norton,blijf ik steeds problemen houden.\r\nDe installatie breekt halverwege af,of de pc blijft hangen,zodat ik hem opnieuw moet opstarten.
Link naar reactie
Partitie-programma(s) installeren en daarmee de schijven manipuleren/repareren.\r\n\r\nZijn het allebei gewone schijven op de inwendige platte kabel, of is er een bij met \"S-ATA\" of op USB?\r\n\r\nZelf houd ik altijd zowel PartitionMagic als Paragon6 geïnstalleerd, ik zou er niet meer zonder kunnen. Ze lijken iets op elkaar maar sommige extra kunstjes hebben ze verschillend. PartitionM vind ik het meest gebruikersvriendelijk maar Paragon6 het slimst.\r\n\r\nIk denk niet dat er aan zo\'n prog legaal gratis valt te komen. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...