Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2006 Delen Geplaatst: 23 maart 2006 Hallo,\r\nWij hebben 2 schijven een van 40 en 120 gb.\r\nIk heb format c gedaan met de beide schijven.\r\nDie van 40 gb geen probleem,maar die van 120 gb,mist nu 9 gb.\r\nEr zijn geen partities meer.\r\nNu het installeren van Windows op de 40 gb schijf,ziet hij de schijf van(120 gb) niet meer.\r\nMet het installeren van andere programma\'s zoals Norton,blijf ik steeds problemen houden.\r\nDe installatie breekt halverwege af,of de pc blijft hangen,zodat ik hem opnieuw moet opstarten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2006 Het bekende verhaal: verkopers gaan uit van één MB is 1000 kb en Windows gaat ervan uit dat één MB 1024 kb is en dan heb je natuurlijk een enorm groot aantal mb\'s minder. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2006 Partitie-programma(s) installeren en daarmee de schijven manipuleren/repareren.\r\n\r\nZijn het allebei gewone schijven op de inwendige platte kabel, of is er een bij met \"S-ATA\" of op USB?\r\n\r\nZelf houd ik altijd zowel PartitionMagic als Paragon6 geïnstalleerd, ik zou er niet meer zonder kunnen. Ze lijken iets op elkaar maar sommige extra kunstjes hebben ze verschillend. PartitionM vind ik het meest gebruikersvriendelijk maar Paragon6 het slimst.\r\n\r\nIk denk niet dat er aan zo\'n prog legaal gratis valt te komen. :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen