Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2006 Delen Geplaatst: 23 maart 2006 Hallo,\r\n\r\nIk heb [u][b]in mijn bureaublad een themabalk [/b][/u]links over het beeld van boven naar beneden met Maptaken..normaal is dit ook in de map aanwezig en kan ik het verwijderen door in mapopties (algemene taken in mappen weergeven)aan te vinken. Maar, Bij de instellingen voor bureaublad kan ik deze thema balk niet van mijn bureaublad verwijderen ?Ik kan ook nergens info over deze instelling terug vinden,Hoe hij er opgekomen is is ook heel vreemd en allen wie ik spreek staan voor een radsel..Ik hoop dat iemand mij kan helpen ...\r\nManus... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2006 Is dat niet dat ding wat eigenlijk onder hoort te zitten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Dubbelpost van [url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=8923&highlight=[/url]\r\n\r\nHier maar niet meer verder gaan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen