Ga naar inhoud

Printer Canon BSJ-1000SP print opeens niet meer

Aanbevolen berichten

[quote=albertos]Daar ik niet in Nederland woon maar mijn cd-rom in Nederland heb laten liggen. Duurt het even voordat ik wat meer weet.\r\nT.z.t kom ik er dus op terug.\r\n\r\nIn ieder geval bedankt voor de info/hulp.[/quote]\r\n\r\nLaat iemand dan een copie van die CD op schijf ZIPPEN en op de gratis Yousendit site voor je ter download plaatsen.\r\n\r\nWEL aan beide kanten Windows ontdoen van het KINDERSLOT: in MapOpties zo vinken dat GEEN soort van bestanden wordt verborgen (in XP meen ik 3 of 4 regels, in W98 maar 1) want anders wordt wat je niet ziet ook niet mee-gecopiëerd en na ontzippen niet mee-gebrand op CD of mee-verplaatst naar een andere schijf.\r\n\r\nHeel gemakkelijke routine, trek die link maar eens open. Wel raadzaam dat de afzender de na upload getoonde link copiëert want het is me tamelijk vaak overkomen dat het automatisch advies de bestemmeling niet bereikte dus die link e-mail ik er altijd voor de zekerheid zelf nog overheen.\r\n\r\n[url]http://www.yousendit.com/[/url]
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Het heeft even geduurd voordat het probleem was opgelost.\r\nWindows herinstalleren had geen zin.\r\n\r\nIk kon wel printen met een HP printer?? Doch mijn eigen printer Canon of een Epson ging het niet. \r\n\r\nEind conclusie, men heeft een nieuwe printerport op het moederboard geinstalleerd en ik kan weer printen met mijn oude printer.\r\n\r\nDoch hoe deze zo plotseling de geest kon geven snap ik nog steeds niet.\r\n\r\nIedereen bedankt voor zijn inbreng.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...