Ga naar inhoud

Handtekening vraag

Aanbevolen berichten

All,\r\n\r\nIk gebruik bij elke nieuwe mail een handtekening die automatisch in de mail verschijnt.\r\nNu heb ik een formulier ontworpen (een standaard mail met onderaan een handtekening) maar indien ik deze sjabloon opvraag dan zet Outlook toch (weer) een handtekening bovenin deze mail.\r\nHeb geen zin om steeds eerst de handtekening optie uit te zetten etc. maar nu moet ik steeds de handtekening bovenin de mail verwijderen....irritant \r\n\r\nIemand een oplossng ?\r\n\r\nThanks,\r\n\r\nMichel
Link naar reactie
All,\r\n\r\nHeb zelf al een oplossing gevonden.\r\n\r\nHeb in Word een sjabloon (template) aangemaakt en hier in Word een macro gehangen.\r\nMacro: Open betreffend Sjabloon en Verzend via mail. Zodra mail is geopend de distributie lijst eraan gehangen. Stop Macro.\r\nIk start voortaan dus eerst Word, start de macro en kan nu in mail nog wijzigingen aanbrengen en verzenden maar !\r\n\r\n\r\nWellicht helpt het anderen !\r\n\r\nMichel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...