Anoniem2 Geplaatst: 21 maart 2006 Delen Geplaatst: 21 maart 2006 Ik heb sinds kort een Samsung SyncMaster 710N 17 inch tft-monitor gekocht. Ik hoor af en toe aan de linkerkant van het scherm een soort getik/gekraak, maar dit geluid is ongeveer na een uur opstarten van de computer verdwenen. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2006 Daar achter zit de voeding! Tijd om terug te gaan voor garantie?\r\nHeb dit scherm ook en het is echt niet normaal, Ik zou zeker terug gaan voor de boel helemaal kapot is.\r\n Joopat :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2006 [quote=joopat]Heb dit scherm ook en het is echt niet normaal[/quote]\r\n\r\nHoe weet je dat? Samsung maakt al jaren TFT\'s en er zijn er inmiddels al ontzettend veel. Het is dus heel goed mogelijk dat Bilal een ander scherm heeft...\r\n\r\nOverigens ben ik het wel met je eens dat dit een gevalletje garantie is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen