Ga naar inhoud

NEC 3520A dvd brander

Aanbevolen berichten

he louise1944 dit probleem heb ik ook. ik zocht via google naar informatie hierover. ik kreeg ook het bericht is This is not a NEC Computers tattoed System. ik dacht van wat is dit nou weer. wel jammer. want ik heb 2 cds van packard bell en er staan zeker hele goede software op, waaronder die ghost recon waarover je sprak en Driver
Link naar reactie
De oplossing voor het probleem: This is not a NEC Computers tattoed System !\r\nhallo louise1944 ik denk dat ik je blij kan maken. het probleem is eigenlijk heel makkelijk op te lossen. bestanden bestaan uit bepaalde extensies. extensies zijn de woorden die achter een punt komen van een bestand. bijvoorbeeld plaatje.BMP of brief.DOC. ik keek op die dvd van packard bell en ik zag dat er een extensie VC4 erin voorkwam. na 30 seconde googlelen kwam ik op de site [url]http://www.fileinfo.net/extension/vc4[/url] en [url]http://www.fileinfo.net/filetypes/disk[/url]. Er staat dat die programmas/ bestanden te openen zijn met een programma genaamd ULTRA ISO. ja ULTRAISO. wat je moet doen? ga naar [url]www.download.com[/url] en voer ULTRAISO in om het programma te vinden. download het programma en installeer het. als het programma geinstalleerd is, open daarna het programma. je krijg een scherm waar je kan kiezen als je op de DVD schijf wilt of je harde schijf. je wilt je DVD schijf hebben want daar staat alle software :P. dus als het goed is zijn de meeste bestanden groter dan 100MB. er zijn bestanden die heten bijvoorbeeld DRIVER.000 dit is namelijk het spel of software dat je wilt hebben. via het programma ultraiso kan je dan zien wat er in het bestand zit en zo naar je harde schijf copieeren. daarna kan je zelf bepalen wat voor software je wilt gebruiken of niet. het is een omweg maar werkt PERFECT! ik heb het voor je getest met het programma MAGIX. heb hem geinstalleerd en weer verwijderd. ging harstikke goed ;-). ik hoor wel als je vragen hebt.\r\n\r\nmensen veel succes ermee \r\n\r\nafz\r\n\r\nJiGGa
Link naar reactie
De oplossing voor het probleem: This is not a NEC Computers tattoed System !\r\nhallo louise1944 ik denk dat ik je blij kan maken. het probleem is eigenlijk heel gemakkelijk op te lossen. bestanden bestaan uit bepaalde extensies. extensies zijn de woorden die achter een punt komen van een bestand. bijvoorbeeld plaatje.BMP of brief.DOC. ik keek op die dvd van packard bell en ik zag dat er een extensie VC4 erin voorkwam. na 30 seconde googlelen kwam ik op de site [url]http://www.fileinfo.net/extension/vc4[/url] en [url]http://www.fileinfo.net/filetypes/disk[/url]. Er staat dat die programmas/ bestanden te openen zijn met een programma genaamd ULTRA ISO. ja ULTRAISO. wat je moet doen? ga naar [url]www.download.com[/url] en voer ULTRAISO in om het programma te vinden. download het programma en installeer het. als het programma geinstalleerd is, open daarna het programma. je krijg een scherm waar je kan kiezen als je op de DVD schijf wilt of je harde schijf. je wilt je DVD schijf hebben want daar staat alle software :D. dus als het goed is zijn de meeste bestanden groter dan 100MB. er zijn bestanden die heten bijvoorbeeld DRIVER.000 dit is namelijk het spel of software dat je wilt hebben. via het programma ultraiso kan je dan zien wat er in het bestand zit en zo naar je harde schijf copieeren. daarna kan je zelf bepalen wat voor software je wilt gebruiken of niet. het is een omweg maar werkt PERFECT! ik heb het voor je getest met het programma MAGIX. heb hem geinstalleerd en weer verwijderd. ging harstikke goed ;-). ik hoor wel als je vragen hebt.\r\n\r\nmensen veel succes ermee \r\n\r\nafz\r\n\r\nJiGGa
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
beste JiGGA\r\nBeter laat dan nooit.Ik was weer eens aan het googlen om die verdomde dvd\'s van PB te kunnen gebruiken en toen zag ik pas het laatste antwoord van jou in dit forum. En wat denk je... het is gelukt. Je bent geweldig. Heel hartelijk dank. Eindelijk kan ik die programma\'s installeren en gebruiken. Jij hebt een mens blij gemaakt. Thks forever.\r\n\r\nLouise
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...