Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Delen Geplaatst: 20 maart 2006 Hallo allemaal.\r\nNieuw in de website wereld dus nog erg leek.\r\nik wil een website maken met een inschrijfmenu waarbij je keuze\'s kunt maken door via scrolmenus door te klikken., waarbij de tekst onder in een document verschijnt\r\nWeet iemand waar ik dat kan vinden?\r\neigenlijk een vorm van boekhoudprogramma maar dan waarbij ik de onderwerpen nog zelf in kan vullen\r\ngroeten Huub Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2006 Hoi,\r\n\r\nOp deze site kan dat in alle kleuren van de regenboog:\r\n[url]http://www.buttongenerator.com/[/url].\r\n\r\nVolgens mij is het nog gratis ook, maar ik dacht dat het wel met html werkt.... :-S \r\n\r\nSucces en groetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2006 niet helemaal wat ik bedoel\r\n\r\nbv een>houten\r\n metalen>stoel \r\n tafel>€100\r\n €150 \r\n\r\nmet onderin de tekst \r\neen houten stoel € 100 (naar wat is aangeklikt)\r\n\r\nmaar toch bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2006 Je moet een list invoegen voor elke optie.\r\n\r\n\r\n houten\r\n metalen\r\n rieten\r\n\r\n\r\nHoe je vervolgens de gekozen waarde in je tekst krijgt weet ik niet precies. Het kan geen kwaad eens te kijken op javascript.internet.com. Daar staan een hoop van dit soort en vele andere foefjes. Ik heb daar ook veel inspiratie vandaan gehaald in mijn begintijd ;-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen