Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Delen Geplaatst: 20 maart 2006 Weet iemand in Amsterdam of in Zaandam een goed adres voor re-filled cartridges voor de HP (cartridges 15 zwart- en 78 kleur). Want de originele vliegen erdoorheen en zij erg duur.\r\n\r\nHeeft iemand overigens ervaringen met deze refill cartridges ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2006 Je eigen cartridge\'s bij laten vullen lijkt me beter en goedkoper.\r\n[url]http://www.inkstation.nl/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2006 bedankt, zal het proberen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Maar wel laten vullen voordat ze geheel leeg en uitgedroogd zijn ,want anders werken ze ook niet (goed) meer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2006 dus de oude die ik al een tijd bewaar zijn niet bruikbaar meer? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2006 Mijn ervaring met refill-stations is niet best, maar was misschien te wijten aan de toestand van de cartridge.\r\nHeb daarom mijn HP weggedaan.\r\n\r\nNiet om reclame te maken, maar kijk eens op\r\n[url]www.gistron.com[/url] bij de compatibel cartridges.\r\n( nee ik heb geen belang bij Gistron, maar wel goede ervaringen)\r\n\r\nGroet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2006 [quote=Baskloris]dus de oude die ik al een tijd bewaar zijn niet bruikbaar meer?[/quote]\r\n\r\nDe kans zal met de tijd wel kleiner worden, ja; maar ik denk dat het ook veel uitmaakt hoe je ze hebt bewaard, bijvoorbeeld opgesloten in plastic en niet te warm lijkt mij het beste. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen