Ga naar inhoud

gratis forum

Aanbevolen berichten

als je een heel eigen forum wil dan moet je is naar [url]www.phpBB2.nl[/url] gaan.\r\n\r\nJe kan ook een forum aanmaken bij een ander bedrijf en dan hoef je alleen een link op je site neer te zetten. Maar op zo`n Forum heb je wel veel minder mogelijkheden.\r\nde beste die ik ken is [url]www.prexon.nl[/url]\r\n\r\nPS: `k weet niet of ik die link hier neer mag zetten, zo niet, dan verwijder ik zo snel mogelijk ;-)
Link naar reactie
[quote=de coach]Ik zit zelf al een tijdje bij [url]www.proboards.com[/url] en dat bevalt mij uitstekend. Enige nadeel: het is in het Engels.[/quote]\r\n\r\nKan ik afraden, en wel om bovenstaande reden.\r\nVolgens de Terms of Service van proboards moet het forum zelf ook in het engels zijn. Dus alle posts moeten in het engels zijn.\r\n\r\nEen jaar ofzo geleden had ik een proboards forum, met alle posts in het nederlands. Om die reden hebben ze het forum toen afgesloten.\r\n\r\nBen sindsdien overgestapt op \'n phpBB forum, en heb daar nog geen problemen mee gehad.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...