Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Delen Geplaatst: 20 maart 2006 Hallo, ik ben op zoek naar een gratis forum dat zo simpel is om op je site dat te zetten dat iemand zonder html kennis (ik dus) het zo op mijn website kan zetten.\r\nBestaat er zo iets? vast wel. alvast bedankt voor jullie advies Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2006 als je een heel eigen forum wil dan moet je is naar [url]www.phpBB2.nl[/url] gaan.\r\n\r\nJe kan ook een forum aanmaken bij een ander bedrijf en dan hoef je alleen een link op je site neer te zetten. Maar op zo`n Forum heb je wel veel minder mogelijkheden.\r\nde beste die ik ken is [url]www.prexon.nl[/url]\r\n\r\nPS: `k weet niet of ik die link hier neer mag zetten, zo niet, dan verwijder ik zo snel mogelijk ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2006 Ik ben niet zo razend enthousiast over prexon.\r\nVaak database crashes, andere problemen. Heb dit te vaak gezien bij een ander forum wat ik regelmatig bezoek. Die zijn nu ook overgestapt naar een ander vanwege de instabiliteit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2006 er was inderdaad 1 maand ongeveer dat het er steeds aflag.\r\nIk weet niet hoe het de laatste tijd daar is want ik gebruik gewoon zo`n handig forum van phpBB2.nl :-P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2006 Ik zit zelf al een tijdje bij [url]www.proboards.com[/url] en dat bevalt mij uitstekend. Enige nadeel: het is in het Engels. Je kunt wel veel aanpassen als administrator zijnde, er is geen kennis vereist van html of php en de server is zeer betrouwbaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2006 [quote=de coach]Ik zit zelf al een tijdje bij [url]www.proboards.com[/url] en dat bevalt mij uitstekend. Enige nadeel: het is in het Engels.[/quote]\r\n\r\nKan ik afraden, en wel om bovenstaande reden.\r\nVolgens de Terms of Service van proboards moet het forum zelf ook in het engels zijn. Dus alle posts moeten in het engels zijn.\r\n\r\nEen jaar ofzo geleden had ik een proboards forum, met alle posts in het nederlands. Om die reden hebben ze het forum toen afgesloten.\r\n\r\nBen sindsdien overgestapt op \'n phpBB forum, en heb daar nog geen problemen mee gehad. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2006 Ik zelf gebruik YaBB ( [url]www.scswebdesign.nl[/url] ) meerdere versie plus uitleg hoe te installeren: [url]http://www.yabbforum.com/archives.php[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2006 Bij [url]www.hotforum.nl[/url] kun je makkelijk aanmelden voor een eigen forum.\r\nDan krijg je een link voor op je site die naar je forum gaat (proud) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2006 [url]http://www.messageboard.nl/[/url]\r\n\r\nGoed en stabiel forum, voor het bescheiden bedrag van 1 euro 50.\r\nDat is als een soort support.\r\nKan ook gratis, maar dan heb je wat minder mogelijkheden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen