Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Hallo.\r\n\r\nIk heb geprobeert een audio dvd te maken, wat mislukt is. Ik heb 4Gb aan Mp3`s willen branden met audio-dvd creator, maar op een of andere manier staan er maar dik 10liedjes op. Ik heb dit niet eerst gecontroleert en de map met daarin de 4Gb aan mp3`s direct ge-delete |-) . Ik probeer ze terug te vinden met file recovery, maar wie kan me vertellen hoe ik hierbij te werk moet gaan? Ik kom er niet helemaal uit namelijk. Er is welliswaar een help functie, maar mijn Engels is niet al te best. Wie kan me helpen? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Geplaatst: 4 april 2006 Hallo ,\r\n\r\nop [url]http://www.pcinspector.de[/url] kun je het programma \r\nFilerecovery downloaden. Alleen als er in de tussentijd veel op de harde schijf geschreven is sinds het deleten heb je kans dat\r\nveel mp3\'s beschadigd zijn.\r\n\r\nmvg\r\n\r\nRoegge (H) Quote
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Geplaatst: 4 april 2006 Zitten die verwijderde liedjes niet toevallig nog in je prullenbak? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Geplaatst: 4 april 2006 Ontrack Easy Recovery :) heeft mij een perfecte dienst gedaan met een compleet lege hdd... Quote
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Geplaatst: 4 april 2006 handy recovery, heeft bij mij veel verloren mp3\'tjes gered. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Geplaatst: 5 april 2006 Nee, de mp3\'s staan niet in de prullenbak. 4Gb was te groot voor de prullenbak. Ik heb het programma file recovery al, daar ging nl. mijn vraag over. Ik zal die andere twee programmas eens proberen. Er is ondertusen niets op de schijf bijgeschreven. Als er anderzijds maar 5 tracks van elk menu gebrand kunne worden met audio dvd creator is het project sowieso gedoemd te mislukken... Quote
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Geplaatst: 5 april 2006 Ook zeer interessant is: \r\n[url]http://www.snapfiles.com/get/restoration.html[/url] Quote
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Geplaatst: 5 april 2006 Offtopic:\r\nVolgens mij is die max. van 5 tracks een beperking in de demo versie van Audio DVD Creator.\r\nAls je dat aangepast wilt hebben dan stuur me maar een mailtje.\r\nDan kan het project in ieder geval slagen zodra je alle tracks weer terug hebt. Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen