Ga naar inhoud

internetverbinding pc 1 doet het niet meer

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik heb een thuisnetwerk draaien met daarin 2 pc\'s die beide toegang hebben tot het internet.\r\n\r\npc 1 is rechtstreeks aangesloten op de router mbv een kabel en pc 2 is aangesloten op het internet via een draadloze verbinding, dmv een usb adapter.\r\n\r\nnu kreeg ik op pc 1 een foutmelding waardoor mijn pc bleef hangen en ik opnieuw moest opstarten. toen ik dit gedaan had leek alles het weer te doen, maar tot mijn verbazing kan ik geen webpagina;s meer openen.\r\n\r\naan de internetverbinding kan het niet liggen, want op pc2 doet het internet het nog wel gewoon.\r\n\r\ntevens kloppen de instellingen op pc nog wel, en dan doel ik op de ip instellingen, dns, standaard gateway etc...\r\n\r\nook de firewall van windows xp is uitgeschakeld en alle eventuele spyware heb ik met diverse programma;s waaronder hitman pro verwijderd.\r\n\r\niemand enig idee wat er aan de hand kan zijn want ik word er aardig hopeloos van\r\n\r\ngr
Link naar reactie
[quote] ... waaronder hitman pro ... [/quote]\r\n\r\nMijn hele familie en alle persoonlijke kennissen hebben hitmanpro weggegooid omdat er beschadigingen mee of door ontstonden. Meest voorkomend eerste symptoom: windows update onwerkzaam gemaakt, maar ook meer/andere verschijnselen. Wanneer en waarom er zoiets fout gaat, kon nog niemand mij vertellen.
Link naar reactie
ik heb nog ff wat dingen geprobeerd, maar helaas tevergeefs. het logo van de internetvebinding brand wel en deze doet het dus gewoon, vandaar ook dat op de 2de computer het internet het wel gewoon doet.\r\n\r\nhet lijkt net of hij geen verbinding wil maken met de server of modem of wat dan ook....want wat ik ook probeer hij geeft elke keer aan dat er geen verbinding aanwezig is terwijl dit dus wel het geval is.\r\n\r\niemand een idee ??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...