Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Delen Geplaatst: 19 maart 2006 Hallo,\r\n\r\nik heb een thuisnetwerk draaien met daarin 2 pc\'s die beide toegang hebben tot het internet.\r\n\r\npc 1 is rechtstreeks aangesloten op de router mbv een kabel en pc 2 is aangesloten op het internet via een draadloze verbinding, dmv een usb adapter.\r\n\r\nnu kreeg ik op pc 1 een foutmelding waardoor mijn pc bleef hangen en ik opnieuw moest opstarten. toen ik dit gedaan had leek alles het weer te doen, maar tot mijn verbazing kan ik geen webpagina;s meer openen.\r\n\r\naan de internetverbinding kan het niet liggen, want op pc2 doet het internet het nog wel gewoon.\r\n\r\ntevens kloppen de instellingen op pc nog wel, en dan doel ik op de ip instellingen, dns, standaard gateway etc...\r\n\r\nook de firewall van windows xp is uitgeschakeld en alle eventuele spyware heb ik met diverse programma;s waaronder hitman pro verwijderd.\r\n\r\niemand enig idee wat er aan de hand kan zijn want ik word er aardig hopeloos van\r\n\r\ngr Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 [quote] ... waaronder hitman pro ... [/quote]\r\n\r\nMijn hele familie en alle persoonlijke kennissen hebben hitmanpro weggegooid omdat er beschadigingen mee of door ontstonden. Meest voorkomend eerste symptoom: windows update onwerkzaam gemaakt, maar ook meer/andere verschijnselen. Wanneer en waarom er zoiets fout gaat, kon nog niemand mij vertellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 bedankt voor je reactie, echter was het probleem er al voordat ik hitman pro gebruikt heb.\r\n\r\niemand een idee wat ik nog kan checken _?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 ik heb nog ff wat dingen geprobeerd, maar helaas tevergeefs. het logo van de internetvebinding brand wel en deze doet het dus gewoon, vandaar ook dat op de 2de computer het internet het wel gewoon doet.\r\n\r\nhet lijkt net of hij geen verbinding wil maken met de server of modem of wat dan ook....want wat ik ook probeer hij geeft elke keer aan dat er geen verbinding aanwezig is terwijl dit dus wel het geval is.\r\n\r\niemand een idee ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2006 Heb je al eens de Internet Explorer in setup opdracht gegeven zichzelf te repareren? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen