Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Delen Geplaatst: 19 maart 2006 Ik maak gebruik van Pinnacle, versie 9.4\r\nVoor de montage van een film heb ik met een video-camera (digitaal) opgenomen scenes overgebracht naar het storyboard en deze bewerkt.\r\nNu wil ik er een filmpje bijplaatsen dat ik met mijn Canon foto-camera heb opgenomen.\r\nDat gaat niet. Ik krijg dan de melding dat ik geen beelden die met 30 b/sec zijn opgenomen kan toevoegen aan een project waarvan de beelden met een snelheid van 25 b/sec zijn opgenomen.\r\nVraag: wat kan ik doen om beelden die met een verschillende snelheid zijn opgenomen toch in een project samen te voegen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 volgens mij moet je iets in je opties veranderen over 30 en 25 b/sec instellingen. misschien moet je die maar op 30 b/sec veranderen, en anders op variabel zetten (ik heb geen ervaring met Pinnacle tho)\r\nsucces! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Het Canon filmpje met TMPGencoder omzetten naar 25 b/sec.\r\nWaarschijnlijk dat het dan wel werkt.\r\nIn pinnacle heb je die keus niet ,daar kies je voor Pal (dvd of vcd ) en dat is altijd 25 b/sec of voor ntc en dat is 29 b/sec.\r\nJe moet voor onze video norm pal met 25 b/s hebben.\r\nWat je wel variabel kunt instellen is de bitrate ,maar dat heeft hier niks mee te maken ,dat is pas van toepassing als je van je montage de uiteindelijke film gaat maken (renderen) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2006 [quote=\"koning14\"]Ik maak gebruik van Pinnacle, versie 9.4\r\nVoor de montage van een film heb ik met een video-camera (digitaal) opgenomen scenes overgebracht naar het storyboard en deze bewerkt.\r\nNu wil ik er een filmpje bijplaatsen dat ik met mijn Canon foto-camera heb opgenomen.\r\nDat gaat niet. Ik krijg dan de melding dat ik geen beelden die met 30 b/sec zijn opgenomen kan toevoegen aan een project waarvan de beelden met een snelheid van 25 b/sec zijn opgenomen.\r\nVraag: wat kan ik doen om beelden die met een verschillende snelheid zijn opgenomen toch in een project samen te voegen.[/quote]Aan Animal.\r\n\r\nBedankt voor de tip.\r\nHet werkt.\r\n\r\nKoning14 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2006 Ow...beelden per seconde (I) \r\nIk zat te denken aan bit per seconde...ik vond het al erg weinig... :-S Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen