Ga naar inhoud

csi dark motive, case 2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met case 2 van deze game, \"prints and paunts\".\r\nIn de loop van de case, krijg je een nieuwe locatie, pawn shop.\r\nZodra ik hier heen wil, wordt mijn beeldscherm zwart en wordt het programma afgesloten.\r\nHeb tot nu toe nooit problemen gehad, ook andere locaties gaan goed.\r\nde games sci 1 en csi:miami gaven ook geen probleem, net als case 1 van deze game\r\nWie o wie kan me helpen!
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan]Probeer eens je videkaart software te upgraden. Het kan een software matige fout zijn omdat je kaart\r\nniet de juiste driver heeft. \r\nOf even de laatste versie van Directx 9.0c er op zetten. \r\n\r\n9 van de 10 X dat het goed komt.[/quote]\r\n\r\nBedankt voor het reageren, hoe upgrade je je videokaart, en bij de instalatie van de game wordt ook de directx versie geinstaleerd die je nodig hebt, ga er van uit dat die wel geupdate is, maar voor de zekerheid, waar en hoe doe ik dat
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...