Ga naar inhoud

Gedownloade bestanden

Aanbevolen berichten

hay peoples, ik ben nieuw hier.\r\nEffe voorstellen...ik ben robert 22 jaar oud, en kom uit Amsterdam.\r\nK heb een vraagje....ik zit namelijk met een probleempje waar ik maar niet uitkom. En hopelijk kan iemand me hier uit helpen.\r\n\r\nIk pas geleden een nieuwe moederbord. geheugen.harddisk gekocht en aangesloten. Ik heb alle bijhorende drivers geinstalleerd.\r\n\r\nEn mijn probleem is nu dat als ik een grote bestand van kazaa, limewire of shareaza download. Kan ik het niet installeren. En het rare is ook dat groten deels van die vind/zoek bestanden KB\'s zijn.\r\nEn als ik er 1 van de Groot gevonden MB bestand download. Dan duurt het niet zo lang voordat ik hem in me schijf heb staan. (circa 4 Min) en als ik er dan op klik staat er geloof ik \'\'wizard installatie\'\' (of maybe anders kom..) En diezelfde gedownloade MB bestand is dan een KB bestand geworden.\r\n\r\nIk wil heel graag van dit probleem af. So als iemand mij uit de brand kan helpen...dan zou het mij heel erg op prijs stellen (Y) .\r\n\r\nAlvast bedank\r\n\r\nRobert
Link naar reactie
[quote=avv]Wat??? Geen antivirus of firewall? Dat is internetzelfmoord.... :-|[/quote]\r\nCker bij de p2p-netwerken die je gebruikt om te downen: de gedownde items zitten vaak tot de strot vol met spyware, trojans etc...\r\nDraai/gebruik een mix van 1 tot 3 adware-scanners om over het geheel betere resultaten te krijgen:\r\nbijv. spywarescanners : adaware se pro, windows defender, spywareblaster, spybot\r\nvirusscanners: o.a. nod32 is licht en modern\r\nfirewall eventueel gebruiken: outpost; is ook licht: naast je hardwarematige firewall is een softwarematige minstens zo handig om controle uit kunnen oefenen wat je pc in en uitgaat (zeker bij p2p).\r\nff googlen voor de proggies, sommigen zijn freeware, anderen hebben trials (maar dat is vaak simpel op te lossen...).\r\nEn: altijd je net gedownloade spullen direct even scannen om er zeker van te zijn dat er geen troep tussen zit.\r\nAan te bevelen is overigens ipv p2p om nieuwsgroepen te gebruken waar door de reacties van mede-leechers in de fora nog enige zekerheid kan worden verkregen omtrent de \'veiligheid\' van het aangebodene.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...