Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2006 Delen Geplaatst: 18 maart 2006 Bij mijn router (Speedtouch 716) kreeg ik een speedtouch 121g wireless usb adapter kado. Had ik niet nodig, omdat een een hele goeie al in mijn notebook zit ingebouwd; superverbinding/ontvangst.\r\n\r\nVolgens de monteur (die toch gratis kwam) is het bijgeleverde ding ook niet zo\'n goeie. Hij zei, je kan \'m nog wel op je oude computer gebruiken. Toen ik aangaf dat de adapter alleen werkt vanaf w98 SE, zei hij dat w98 ook kon, als je de windows cd nog maar had.\r\n\r\nNu zit ik er over te denken inderdaad eens een poging te gaan wagen, het ding ligt hier toch maar ongebruikt. Alleen, wat moet ik (eerst?) met die windows cd doen voordat ik met dat ding aan de slag kan? Wie heeft er verstand van?\r\n\r\nOf moet ik gewoon de Cd van de adapter laten lopen, en maar kijken waar ik tegenaan loop onderweg? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2006 [quote] ... Of moet ik gewoon de Cd van de adapter laten lopen, en maar kijken waar ik tegenaan loop onderweg? ... [/quote]\r\n\r\nJa, dat zou ik subiet geprobeerd hebben.\r\n\r\nIets anders is, dat je ook de juiste map van de windows-CD ergens op een schijf (liefst eigen \"software\"-partitie) kunt parkeren en daarin de inwendige blauwe setup-module aanklikken zodat Windows zich ermee opfrist en meteen onthoudt waar zijn \"wortels\" zitten. Wil windows dan ff voor een installatie of zelf-reparatie de CD zien dan zal-ie er normaal gesproken niet om vragen maar zichzelf bedienen uit die map.\r\n\r\nDit heb ik iets wijdlopiger omschreven in mijn verhaal W98se oppep-avontuur. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 Ja hoor gelukt, usb adapter is geinstalleerd. Hij zend/ontvangt ook en \"ziet\" het draadloos netwerk...kan alleen geen verbinding krijgen. Ja het probleem waar iedereen tegenaan loopt geloof ik. Dat wordt nu weer verder zoeken/puzzelen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen