Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Delen Geplaatst: 17 maart 2006 Zoals uit het onderwerp al blijkt host in een site (forum) bij lycos, omdat bij chello dat niet mogelijk is (ondersteunt als het goed is geen php). Nu heb ik alleen een probleem met de reclame. Deze komt over het forum heen en schakelt het forum tijdelijk uit als het ware. Je kan bijna niets meer doen. Is het mogelijk om de reclame in een ander frame op te roepen? Of is het mogelijk om het forum vanaf lycos via chello aan te roepen, zodat je geen last van de reclame hebt? Toen ik dat laatste probeerde, ging hij meteen naar de site van lycos en bleef dus niet bij de site van chello. Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2006 Waarom neem je niet een echt hostingpakket? Die reclame is er om het gratis te houden, dus het is niet de bedoeling dat je dat gaat omzeilen. Als iedereen dat doet, dan is het straks niet gratis meer.\r\n\r\nEen echt hostingpakket hoeft niet meer dan 30-50 euro per jaar te kosten, en dan ben je van alle problemen af. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2006 Het hoeft van mij niet omzeild te worden. Ik wil best bovenaan een frame hebben met daarin de reclame. Ik snap dat daardoor gratis is, maar hoe krijg ik de reclame dan in dat frame? Dat lukt me dus niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2006 zoek anders is naar een andere host. Ik weet ook dat er veel problemen zijn met lycos.\r\nEr zijn wel een aantal andere gratis host waar de bijv. een pop-up krijgt of iets anders.\r\n\r\nIk zelf gebruikte vroeger [url]www.funpic.de[/url] . Die was erg goed en je krijgt veel opslagruimte. Daar krijg je alleen een pop-up (`k weet niet of het nu ook nog zo is).\r\nHet is wel in het duits en ze zeggen dat er alleen duitse site`s mogen maar daar moet je je niks van aantrekken ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2006 Dank je wel voor de tip. Ik zal eens gaan rondkijken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen