Ga naar inhoud

mijn documenten bij opstarten(nog steeds)

Aanbevolen berichten

hallo computerideers,\r\n\r\nik zit met een probleem :-S \r\n\r\nmijn documenten start nog steeds op als de comp op nieuw is opgestart ik heb al een paar dingen al geprobeert zoals:\r\n[url]http://www.tipwereld.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=13793[/url]\r\nmaar wat in deze forum staat heb ik allemaal na gekeken en bewerkt maar heeft nog steeds niet geholpen net zo als scannen heeft niets opgebracht ze zeggen dan dat ik een \"Win32.DlDer Trojan Program\" op mijn systeem zou hebben maar is ook niet zo.(ik ben ook wel zo slim geweest om te kijken in de map \"opstarten\" :-P )\r\nzou iemand mij kunnen helpen ik word gek van mijn documenten met het opstarten van mijn systeem\r\n\r\ngr glenn
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Heb je een peer2peer programma geinstalleerd zoals bijv. Emule of Kazaa of iets anders? Bij een kennis heb ik dat ooit gehad en daar bleek dit programma de als \"downloadmap\" aangegeven map te openen samen met het p2p programma bij het starten van windows.\r\nStandaard stond dit op \"mijn documenten\" vandaar dat die steeds opende. Ik weet helaas niet meer welk p2p progrmama dat was.\r\nDe tip van lo4u2 kan echter goed helpen bij het opsporen van wat er allemaal gestart word.
Link naar reactie
Natuurlijk zet je dan je mappen dicht. Maar als je vervolgens je pc weer start, het p2p programma start en DAT programma zet die map steeds weer open dan opent ie dus toch steeds opnieuw. Dat was namelijk bij mijn kennis het geval dus ik spreek uit ervaring wat dit betreft.\r\n\r\nHet wil inderdaad niet zeggen dat dit hier ook het geval is en ik acht de kans daarop ook niet erg groot, maar het is een mogelijkheid, dus als hij toch aan het kijken is, en de eerste tip werkt niet, heeft hij in elk geval een tweede tip om ook nog even naar te kijken. Men mag mijn dit dan ook zien als aanvulling tot een mogelijke oplossing.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...