Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Delen Geplaatst: 17 maart 2006 Okee vast een hele simpele oplossing, maar op google en met de zoekfunctie hier kan ik het niet vinden.\r\n\r\npaar dagen terug een volledige herinstallatie van de pc gedaan. hij geeft bij het opstarten een foutmelding over een profiel en de gifjes op internet bewegen niet meer.\r\n\r\nde plaatjes zijn wel gewoon te zien, maar beweging is ver te zoeken. op de computer bewegen ze ook niet\r\n\r\nin het lijstje van Openen Met staat ook geen browser gespecificeerd, en als ik firefox opzoek dan komt die toch niet in het lijstje van openen met terecht, als ik daar wel om vraag.\r\n\r\nwindows xp home, met sp2\r\nheeft iemand misschien een oplossing hiervoor?\r\n\r\nWel heb ik nu zonealarm securitysuite op de pc, flash animaties doen het wel, en heeel toevallig kwam ik net EEN gifplaatje tegen die het wel deed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2006 Kijk in ZoneAlarm bij Privacy > Adblocking, waarschijnlijk heb je iets als \"animation\" op blokkeren gezet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2006 ik ben je echt eeuwig dankbaar!ik zat echt al helemaal in zak en as, maar jij hebt me de goede oplossing gegeven!\r\nthank joe verrie mug! :-O Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen