Ga naar inhoud

extra schijf aangemaakt na verwijderen USB stick

Aanbevolen berichten

Ik kan uit de vraag niet wijs worden; zoals ik het lees maakt jouw computer zelfstandig nieuwe schijven, nou dan zou ik een schijven-winkeltje beginnen..\r\n\r\nEdit: o, wacht, ik denk dat ik het begrijp.\r\n\r\nIn je verkenner ziet een USB-stick eruit als een schijf. Die nieuwe \"schijf\" is dus je USB-stick en als je die er uit haalt en je sluit en opent een keer je verkenner dan is-ie weg.
Link naar reactie
Ik zou het proberen te bekijken met bijvoorbeeld PartitionMagic of Paragon6, want ik denk dat je compu iets heeft aangemaakt binnen een bestaande schijf, een zogeheten Virtuele Schijf.\r\nHier weet ik gewoon te weinig van af want ik heb zulke sticks nog nooit gebruikt, maar meten is weten.\r\n\r\nMisschien kun je het ergens ook gewoon in Windows zien, bij eigenschappen van de computer, de schijven, of in Systeemwerkset/Systeeminfo.\r\n\r\nMisschien is het wel een backup, kun je in die \"schijf\" kijken met verkenner of er iets op staat?\r\n\r\nJe kunt ook kijken wat er gebeurt als je de stift weer in DEZELFDE USB-ingang steekt, of die schijf dan inderdaad je USB-stick wordt of toch iets anders blijft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...