Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2006 Delen Geplaatst: 16 maart 2006 als ik \"Call Of Duty 2 (COD2)\" Probeer te instaleren krijg ik deze fout [img]http://home.hetnet.nl/~huyb620947/foutmelding1.JPG[/img] kan iemand mij helpen ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2006 Betreft het hier een originele DVD van COD2 of is het een kopie. \r\n\r\nAls het een origineel is dan zou ik even terug gaan naar de winkel war je hem gekocht hebt. \r\nWant dat kan het zijn dat de DVD niet goe is gebrand dan krijf je meestal een nieuwe. \r\n\r\nIs het hier te doen om een kopie (illegaal) dan moeten we je verwijzen naar de huiregels. \r\n\r\n[b]* Illegale zaken zijn niet toegestaan*[/b] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2006 het is dit Plaatje precies \r\nhet is dus geen fout op de DVD maar in windows Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2006 Het spel was de vorige keer niet helemaal verwijderd en na het verwijden met configuratie screrm deed de instalatie het wel !?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2006 zo hoort het toch ook ?? : verwijderen via configuratie scherm of eigen uninstaller, maar niet gewoon in de prullebak gooien :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen