Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2006 Delen Geplaatst: 16 maart 2006 Microsoft heeft weer het updaten aangepast. 8o| :-@ \r\nIk kan sinds een paar dagen weer niet updaten. :-S \r\nWie heeft hier een goede oplossing voor?\r\nZelfs javascript in adress balk zetten werkt niet meer.\r\n\r\nGrts, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2006 ik weet het, er was een manier om die validatie code te omzeilen, maar die truc hebben ze dus uitgezet, en is daarom niet meer mogelijk, dus of naar legale versie updaten, of geen updates meer. En aangezien die truc \'illegaal\' is mag ik hem alleen maar noemen niet uitleggen op dit forum. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2006 Ik weet wel sommige dingen maar die zijn verboden om hier te posten en jullie hebben geen e-mail-mogelijkheid of messenger gegeven in je profiel.\r\n\r\nJe mag natuurlijk ook mijn msn-kegeltje klikken hieronder. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2006 Katanas, is je probleem al verholpen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen