Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2006 Delen Geplaatst: 15 maart 2006 Hallo mensen.\r\n\r\nIk vraag me iets af,,ik heb de laatste tijd een beetje last van een instabiele pc.Nou heb ik in de logboeken een melding gevonden waarvan ik me afvraag wat het is.Het gaat om het volgende:\r\nEen Geel Uitroep teken ,,Bron is : Userenv en de gebeurtenins ID is 1517.\r\nNou vraag ik me af,,kan dit de oorzaak zijn van mijn problemen?\r\nEn wat is het eigenlijk.\r\n\r\nIk hoop snel wat te horen\r\n\r\nRoy\r\n\r\n ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2006 \"Gebeurtenis 1517 ( Systeem) \r\nWindows heeft het register van gebruiker cp792563-a\\Tmas opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is. \r\nDit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart. \"\r\n\r\nDat betekend ,dat windows bij het afsluiten zijn gegevens niet kwijt kan en dus de volgende start een valse kan zijn,omdat het gebruikers profiel onvolledig is op geslagen. \r\nOp het windowsXP forum de oplossing gevonden. \r\n\"Installeer UPHClean.msi en het probleem is verholpen.\" \r\nDit is hier te vinden, \r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=1B286E6D-8912-4E18-B570-42470E2F3582&displaylang=en[/url] \r\n\r\nSla deze ergens op en installeer het van daar uit,indien nodig staat het weer gereed voor weder gebruik.\r\nNa installatie en bij afsluiten word het UPH \"gebruikers persoonlijk hoekje\"leeg gemaakt.\r\nNa gebruik kan het progje via software weer verwijderd worden,anders worden ,mogelijk,iedere keer je persoonlijke instellingen weggegooid.\r\nSucces\r\nBenF Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen