Ga naar inhoud

Zoekopdracht openen map.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hallo,\r\n\r\nAls ik op mijn laptop een bestandsmap open zoals Mijn Muziek dan komt er i.p.v. de mapindeling de zoek opdracht.\r\nIk wil dit helemaal niet, ik wil gewoon de mapindeling.\r\nWie weet hoe ik dit kan oplossen?\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nDJ Bass-Master
Geplaatst:
Dit kun je in het Windows-Register weer correct instellen. Als je het register wilt aanpassen, maak er dan eerst een back-up van.\r\n\r\nDan het volgende:\r\n1. Ga naar Start > Uitvoeren\r\n2. Typ daar regedit en OK\r\n3. Het register opent zich, zoek naar de sleutel HKEY_CLASSES_ROOT > Directory >shell. En stel de waarde in op ‘none’ (zonder aanhalingtekens) \r\n4. Doe hetzelfde met deze sleutel HKEY_CLASSES_ROOT > Drive > shell , stel ook deze waarde in op ‘none’\r\n\r\nHerstart daarna de pc... succes...!! \r\n\r\nGrtz\r\n\r\nedit : (sorry :-$ ... voor \'t geval dat je niet weet hoe...) Selekteer/rechtsklik de AB-Standaard (naam v/d sleutel..) en kies voor wijzigen....!!
Geplaatst:
[quote] Dit kun je in het Windows-Register weer correct instellen. Als je het register wilt aanpassen, maak er dan eerst een back-up van. \r\n\r\nDan het volgende: \r\n1. Ga naar Start > Uitvoeren \r\n2. Typ daar regedit en OK \r\n3. Het register opent zich, zoek naar de sleutel HKEY_CLASSES_ROOT > Directory >shell. En stel de waarde in op ?none? (zonder aanhalingtekens) \r\n4. Doe hetzelfde met deze sleutel HKEY_CLASSES_ROOT > Drive > shell , stel ook deze waarde in op ?none? \r\n\r\nHerstart daarna de pc... succes...!! \r\n\r\nGrtz \r\n\r\nedit : (sorry ... voor \'t geval dat je niet weet hoe...) Selekteer/rechtsklik de AB-Standaard (naam v/d sleutel..) en kies voor wijzigen....!! [/quote]\r\n\r\nHallo Rawit,\r\n\r\nBedankt maar helaas het werkt niet.\r\nIk heb none overal ingevult maar nee het functioneert niet.\r\nMaar ik vind he zelf erg gevaarlijk in register.\r\nEr moet toch een programma zijn of dit kan je toch gewoon in explorer ergens toepassen?
Geplaatst:
Ik zou 1, hooguit 2 dingen proberen:\r\n\r\n1. De Windows-CD er in en kiezen INSTALLEREN maar ZONDER formatteren, optie heet in XPhome \"repareren\" en in Pro \"upgrade\".\r\nDaarbij internetverbinding aanlaten want kans dat windows om toestemming vraagt, zelf nieuwe bestanden te gaan ophalen van Net.\r\n\r\nAls dat niet helpt,\r\n2. Ccleaner installeren en mogelijkheden goed bekijken, dan een paar opschoon-runs uitvoeren, liefst in Veilige Modus.
Geplaatst:
Punt 1 van Willem heb ik een paar weken geleden ook zo uitgevoerd en dar bleek de oplossing voor het probleem.\r\nHet is een rigoreuze manier maar het werkt wel.\r\nOp het internet kwam ik ook alleen de oplossing van Rawit tegen die kennelijk voor anderen wel de oplossing bracht maar voor mij dus niet.
Geplaatst:
Je kan \'t ook dmv een tweakje uit te voeren...., is hier op te halen : [url]http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm[/url] en kijk naar tweak-nr. 18 rechterkolom.\r\nHet is een script..., dus antivirus zal reageren..., maar geef \'t 1x toestemming om \'t uit te voeren. \r\n\r\nGrtz

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...