Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2006 Delen Geplaatst: 14 maart 2006 ik gebruik win xp pro en heb sinds de bouw ervan al het icoon rechtsonderin voor \'hardware veilig verwijderen\' hij ziet mijn 2 vaste harde schijven van 80 en 320 GB als verwisselbare schijven, maar is er een mogelijk heid deze optie uit te zetten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2006 Hm.. zoiets heb ik ook gemerkt, dat kwam destijds door software wat bij de HD\'s was geleverd. Wat ik er zelf aan deed; die software eraf gooien, heb je toch niet nodig onder xp.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2006 er zat helemaal geen software bij bij mij. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2006 Zijn het IDE schijven of SATA schijven?\r\nZag XP ze vanaf het begin zo, of heb je ze later pas ingebouwd?\r\nOf zitten ze op een PCI controller kaart?\r\nHeb je SP1 en SP2 erop gezet?\r\nStaat XP ook op 1 van deze schijven?\r\n\r\nIk heb zelf XP pro met SP2 en 1 x IDE 80 GB en 2 x SATA 200GB.\r\nBij mij ziet hij ze gewoon als vaste schijven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2006 zo en zo heeft hij sata.. en ik had het bij sp1 én 2...\r\nik heb 3x sata geïnstalleerd, en bij de sata-2 versies kreeg ik dat inderdaad ook.. maar toen kwam het geloof ik door de drivers, die gooide ik maar weg.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2006 het zijn allebei sata schijven. op de 80 gb zit xp geinstalleerd en is verdeeld in 3 partities en de 320 schijf is opgedeeld in 1 partitie (hier staan mijn mp3\'tjes enzo op) ze zitten op het moederbord (Asus A8N-E) en de laatste updates zitten erop. ik heb het altijd al gehad en bij een nieuw systeem dat ik vandaag gebouwd heb en hierbij is dat hetzelfde verhaal. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2006 ik denk dat die sATA heeft.. die zijn namelijk \"Hot-Swapable\"... dit houd in dat de harddisks eruit te halen zijn terwijl de computer aanstaat... (een beetje het USB-idee) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen