Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2006 Delen Geplaatst: 14 maart 2006 Hallo\r\ngraag had ik eens en antwoord gehad op volgend probleemke \r\nop mijn vaste pc heb een een 2de harde schijf die is beveiligd met xp locker zodat de kids er niet in kunnen (pers informatie)\r\nik heb die gedeeld in netwerk en die is te benaderen op de laptop doch ik kan deze niet openen op de laptop door xp locker eerst moet ik het wachtwoord ingeven op de vaste pc mijn vraagje is bestaat er geen mogellijkheid eventueel een ander prog dat ik op de vaste pc op de 2de schijf een wachtwoord kan zetten die ook te openen is via de laptop \r\n\r\nmvg\r\n\r\nErwin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 Vermoedelijk wordt die hd locaal door een service van locker geblocket. Misschien moet je dan eerst via remote desktop of vns op de lokale pc heb deblokkeren voordat je verder gaat. Het is vlgs mij wel te verwachten en lochisch dat als je lokaal iets beschermd je dat ook lokaal moet deblokkeren.\r\n\r\nJn Willem Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 Ga dat eens uitproberen thxxxxx\r\nErwin Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen