Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2006 Delen Geplaatst: 13 maart 2006 :-( Wie kan mij helpen,\r\nAls ik naar Mijn Afbeeldingen toe wil en ik klik hierop dan krijg ik de volgende foutmelding.\r\n\r\nExplorer exe heeft een fout fout gevonden en sluit dit programma af.\r\n\r\nDe Pc is vrij van virussen en spyware. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2006 Misschien deugt de link in je bureaublad niet (meer); probeer eens via verkenner naar de schijf te gaan en daar die map rechtstreeks te openen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2006 Sorry willem dit werkt ook niet ik krijg weer dezelfde melding 8o| Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2006 Ik zou de Windows-CD er maar in steken en ZONDER FORMATTEREN kiezen voor Setup, optie upgrade of reparatie (komt op hetzelfde neer).\r\n\r\nDaarbij de internetverbinding aan laten want soms vraagt windows toestemming om zelf nieuwe bestanden op te halen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2006 Bedankt Willem, maar heb het probleem zelf al opgelost er zat namelijk een \"corrupte\" file in mijn afbeeldingen. Ik heb deze foto\'s vewijdert, en het probleem is verdwenen. :lol: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2006 Ja, dat viel moeilijk te raden natuurlijk; maar het kan maar verholpen zijn\r\n:) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen