Ga naar inhoud

Is dit nog een leuk spelletje?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Navy]Sommigen gaan wel èrg ver als ze een spelletje doen:\r\n[url=http://www.break.com/movies/patiencechild.html]Klikje![/url][/quote]\r\n\r\nIk ken weinig Duits maar dit ventje kan ik [b]heel[/b] goed verstaan. Kolere zeg, over hyper aanvallen gesproken. Ik denk dat er i.p.v. 1 doosje ritalin maar gelijk een infuus moet worden aanlegd. \r\n\r\nIdd dit is echt niet geacteerd. Dat ventje is echt een hyper ventje. \r\nMijn kind zal het zeker niet zijn, want dan was ik allang verhuisd en hem in de pc gepropt en op destorthoop gegeooit. \r\n\r\nTjonge tjonge\r\n\r\n@Navy\r\nIk lag overigens krom van het lachen om jou opmerking dat je het niet meer droog hield als hij de escape toets moet gaan zoeken op de grond.
Link naar reactie
[quote=Navy]Sommigen gaan wel �rg ver als ze een spelletje doen:\r\nKlikje![/quote][quote=reintje]Dit is echt niet geacteerd snappie... helaas... eigenlijk een heel triest filmpje.... :-( [/quote][quote=Gekwordikervan]Idd dit is echt niet geacteerd.[/quote] Als dit de huidige opgroeiende generatie, de toekomst is, wat voor\'n maatschappij krijgen we straks dan ?\r\n\r\nLangs de andere kant...\r\n\r\nWat\'n gek zeg!\r\n :lol: <;:o) :mrgreen: <;:o) :lol:
Link naar reactie
[quote] Als dit de huidige opgroeiende generatie, de toekomst is, wat voor\'n maatschappij krijgen we straks dan ?\r\n[/quote]\r\n\r\nWelnee.... deze kinderen had je vroeger ook, maar toen heette het geen \"stoornis in het autistisch spectrum\"...... en toen had je ook geen internetfilmpjes die de hele wereld over gingen.\r\nHet lijkt mij een soort van illustratief filmpje voor betrokkenen of hulpverlening, die door een weirdo op het internet is gezet ter vermaak.... :-| Toegegeven.... het is ook wel lachwekkend, maar het zal je kind maar wezen..., want realiseer je dat dat kan hoor....
Link naar reactie
Ik denk dat \"inprinten\" de enige kanshebbende correctie-methode zou kunnen zijn, maar niet meer modern en inmiddels strafbaar.\r\n\r\nBesef bijbrengen van (jouw) absolute overmacht door lik-op-stuk en zonder woorden en al helemaal geen (tonen van) emoties (of hooguit in een kalm moment achteraf), uiterst zorgvuldig gedoseerde \"corrigerende tik\" bij ieder vergrijp; natuurlijk zonder veroorzaken van blijvend letsel.\r\nEventueel een, naar behoefte mild-afgestelde, stungun benutten.\r\n\r\nAkelig karwei, intense training voor nodig maar zoals ik al aanduidde: vermoedelijk verboden.\r\n\r\nIn een vroeg/jong stadium werkt tegen een \"schreeuwkind\" vaak wel contra-terreur:\r\nhanden om de eigen mond zetten en duidelijk en rustig vertellen dat het NU moet stoppen want \"ik kan véél harder schreeuwen dan jij\"; stopt het niet, gééf dan die brul GOED HARD VAN DICHTBIJ en de kans is groot dat het na de eerste of 2e happening voortaan al stopt zodra je de handen om de mond zet.
Link naar reactie
[quote=reintje][quote] Als dit de huidige opgroeiende generatie, de toekomst is, wat voor\'n maatschappij krijgen we straks dan ?\r\n[/quote]\r\n\r\nWelnee.... deze kinderen had je vroeger ook, maar toen heette het geen \"stoornis in het autistisch spectrum\"...... en toen had je ook geen internetfilmpjes die de hele wereld over gingen.\r\nHet lijkt mij een soort van illustratief filmpje voor betrokkenen of hulpverlening, die door een weirdo op het internet is gezet ter vermaak.... :-| Toegegeven.... het is ook wel lachwekkend, maar het zal je kind maar wezen..., want realiseer je dat dat kan hoor....[/quote]\r\n\r\nWat ik me na het zien van dit filmpje afvraag is: Hebben de ouders van dit monstertje nu een fokverbod? :mrgreen: :-S ^o)
Link naar reactie
[quote=Snappie][quote=reintje][quote] Als dit de huidige opgroeiende generatie, de toekomst is, wat voor\'n maatschappij krijgen we straks dan ?\r\n[/quote]\r\n\r\nWelnee.... deze kinderen had je vroeger ook, maar toen heette het geen \"stoornis in het autistisch spectrum\"...... en toen had je ook geen internetfilmpjes die de hele wereld over gingen.\r\nHet lijkt mij een soort van illustratief filmpje voor betrokkenen of hulpverlening, die door een weirdo op het internet is gezet ter vermaak.... :-| Toegegeven.... het is ook wel lachwekkend, maar het zal je kind maar wezen..., want realiseer je dat dat kan hoor....[/quote]\r\n\r\nWat ik me na het zien van dit filmpje afvraag is: Hebben de ouders van dit monstertje nu een fokverbod? :mrgreen: :-S ^o)[/quote]\r\n\r\nWat jammer dat er zoveel onbegrip is. Dit is echt geen kind dat \"verkeerd\" is opgevoed hoor. Het zou me niks verbazen als zijn ouders juist heel veel energie in deze jongen moeten steken om te zorgen dat ie voor iedereen acceptabel in de maatschappij kan meedraaien. En het fijne is.... als je een kind met het Syndroom van Down krijgt, wil dat niet zeggen dat volgende kinderen dezelfde handicap zullen hebben. Dat is met een stoornis in het autistisch spectrum precies zo.... Met de juiste medicatie kunnen deze mensen (de stoornis gaat niet over, dus komt ook bij volwassenen voor) vaak een heel goed leven leiden.
Link naar reactie
Eela, \r\n\r\nNa het aanschouwen van dit filmpje denk ik maar aan 1 ding. En dat is preventief steriliseren. Want als de jeugd idd zo gaat worden, dan zal je mij nooit in een bejaardenthuis zien. \r\n\r\nNooit van mijn leven dat ik zal worden verzorgd door de nazaten van zo\'n monster \r\nI rest my case :-#
Link naar reactie
Natuurlijk is dit niet \"leuk\" en hoort het ook niet onder \"humor\" thuis.\r\n\r\nVerder vind ik \"schuldvraag\" of verwijt enzo ONZIN, er telt slechts wat HELPT en een kans daarop moet niet nagelaten worden uit te proberen.\r\n\r\nIk ga niet uitweiden over hoe ik mijn \"trucs\" heb aangeleerd maar ze helpen SOMS, hoe onaangenaam ook en als ik met het zweet op mijn rug maar wel pokerface het resultaat afwachtte.\r\n\r\nGezond verstand is bedoeld om tot het uiterste te gebruiken. Ik kwam ooit een boek over \"opvoeding\" tegen waarvan mij de haren te berge rezen, auteur \"Spock\", een bejaarde vrijgezel ...\r\n\r\nNatuurlijk bestaan er hopeloze gevallen.
Link naar reactie
Wat ik hier lees.... (en dan wil ik er eigenlijk ook niks meer over zeggen) is dat iedereen hier redeneert vanuit een normale kijk op een niet normaal kind. Een kind met het Syndroom van Down ga je toch ook niet disciplinair bestraffen omdat het iets niet kan dat een normaal kind wel kan? Inderdaad.... de trukendoos moet open, maar dan eentje met inventieve aanpak, welke het kind begrijpt en kan toepassen.\r\nEn snappie.... het kind heeft een beperking (maar niet zelden ook buitengewone talenten). Wat zullen we doen met deze kinderen die de maatschappij zo dreigen te ontwrichten.... \r\n- spuitje om ze rustig maar vooral graag voor de eeuwigheid in te laten slapen?\r\n- terugdouwen?\r\n- wegstoppen in tehuizen zodat we ze vooral niet hoeven te zien (Rusland/China)...\r\n\r\nOmdat we nu wel erg Off Topic bezig zijn met z\'n allen, zal ik Modje vragen of ze de draad vanaf het filmpje van Navy in een andere topic kan plaatsen.
Link naar reactie
En ik vond het een alleen maar een hilarisch filmpje! Vandaar dat ik het in deze topic plaatste. Ik heb er nog een paar gevonden: vrijwel net zo opgefokt door het spel, maar de spelers zijn aanzienlijk ouder! Ik zie er maar vanaf om ze hier te plaatsen. Syndroom van Down, autisme: voor mij was het gewoon een erg opgefokt manneke. Niet ziek, wel raar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...