Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2006 Delen Geplaatst: 13 maart 2006 ik wil een film op een dvdrom branden zodat ik er kan naar kijken op mijn televisie via mijn dvd speler \r\nik heb dit dus gisteren geprobeerd maar toen ik de dvd in mijn dvd speler stak kwam er op het scherm WRONG DISK\r\nhet bestand was avi \r\nmoet ik mischien een ander bestand gebruiken of een ander programma ,ik heb het met nero burning gedaan ...alvast bedankt ...groetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2006 Heb je een DivX compatibele DVD-speler? Anders zul je de avi om moeten zetten naar een videoDVD. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2006 en hoe moet ik dat dan doen,omzetten naar video dvd....alvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2006 [url]http://www.extradvd.nl/html/divx2dvd.htm[/url]\r\n\r\nHier vind je echt alles over het converteren van Divx 2 DVD en wat je er voor nodig hebt. \r\ngewoon goed volgen en je hebt een eigen DVD gemaakt van een Divx bestand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2006 Als je een recent brand prg hebt gaat het daar prima mee.\r\nNero vision expres 7 ,,en Easy cd-dvd Creater van Roxio ,doen dit automatisch voor je.\r\nKies video dvd ,selecteer het divx bestand ,en heb een paar uur geduld ,en je hebt een werkende dvd met de film. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen