Hallo Mensen\r\n\r\nIk heb een vraagje,,ik heb een router van het Merk Conceptronic type C100BRS4H.Nou kom ik er achter dat als ik een online scan doe van de firewall dat mijn interne IP adres achterhaalt wordt.Hoe ik de router ook instel ik krijg dit niet weg.Ik ben nu weer een avond aan het proberen geweest maar het wil niet lukken.Nou is mijn vraag,,wat doe ik fout??Als ik IP filtering aan zet onder de firewall instellingen dan werkt dat dus ook niet.Nou heb ik op de website gelezen dat ze een Java app. gebruiken en daarmee wordt mijjn interne ip achterhaalt,maar volgens mij moet dat met de firewall worden tegengehouden.Om nu mijn vraag voledig te formuleren,,,moet ik me zorgen en zo ja hoe kan ik dit oplossen??\r\nIk heb ook op de website van de fabrikant gekeken maar daar staat niks beschreven over dit probleem.\r\nIk hoop dat er iemand is die weet hoe ik dit moet oplossen.\r\nOvergens zegt de scan ook dat al mijn poorten geblocked zijn dat moet volgens de website goed zijn.Derhalve ga ik er dus vanuit dat mijn firewall op het genoemde probleem na dan werkt.\r\n\r\n\r\nRoy\r\n ;-)
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen