Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Delen Geplaatst: 12 maart 2006 Even korte omschrijving:\r\n\r\n1. Energiebeheer (via configuratiescherm)\r\n2. Tabblad slaapstand\r\n3. Vinkje inschakelen (trouwens, ik heb zát schijfruimte, 1 GB geheugen en 20 GB HD over)\r\n4. Toepassen\r\n5. (niet zo leuk): foutmelding\r\n\r\nFoutmelding: \r\nTitel: Energiebeleidsbeheer kan geen slaapstandbestand reserveren\r\nOmschrijving: Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt.\r\n\r\nVia google kwam ik vanalles tegen, een aantal gegevens:\r\n- Virusscanner heb ik niet laten opstarten\r\n- alcohol en daemon niet meer een vitruele schijf laten hebben (niet verwijderd)\r\n- aantal processen \"killen\"\r\n\r\nIk heb nog niet alle services niet laten opstarten, \"is dit veilig\"? > msconfig, en dan \"alles uitschakelen\"? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2006 Heb je het al eens geprobeerd in veilige modus. Want dan slaat ie namelijk een aantal dingen over misschien dat hij dan wel door gaat en niet de foutmelding geeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2006 Veilige modus kan niet... helaas, dan heeft hij \"die optie\" niet om dat in te schakelen ;).\r\nGoed idee, had ik zelf ook, maar dat werkt dus niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2007 Ik heb het volgende gedaan met succes:\r\n\r\nMSCONFIG openen via start/uitvoeren\r\nBij de tabbladen services en opstarten alles uitschakelen\r\n\r\nXP start zelf alsnog de service die het echt nodig heeft!!!!!!!\r\n\r\nOK klikken\r\n\r\nopnieuw starten\r\n\r\nde melding die dan komt aanvinken en OK klikken\r\n\r\nBij energiebeheer in het configuratiescherm, de slaapstand activeren, dan\r\nchecken bij START/ UITSCHAKELEN en dan SHIFT toets vasthouden, stand-by veranderd weer in slaapstand.\r\n\r\nnog een x voor test opnieuw starten \r\n\r\nwerkt de slaapstand nog steeds???\r\ndan kan je bij msconfig alles weer inschakelen en weer opnieuw starten.\r\n\r\nSUCCES ERMEE!!! bij mij doetie het weer na veel try-outs!! ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2008 reinier,\r\n\r\nik heb ook dit probleem maar jouw oplossing heeft voor mij helaas niet geholpen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen