Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Delen Geplaatst: 12 maart 2006 Via Transavia.com heb ik on line ingecheckt. Als ik de instapkaart wil uitprinten krijg ik een leeg velletje met li.bovenin een rood kruisje\r\nWat moet ik doen om het formulier te voorschijn te halen?\r\nIk ben niet zo\'n ervaren computeraar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2006 Verscheen het te printen document wel goed op je beeldscherm? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2006 Dank voor je reactie.\r\nHelaas heb ik niet geprobeerd om te printen omdat ik dacht dat \"eens een leeg bericht altijd een leeg bericht\" zou zijn. Kan het wel zijn dat je zo\'n formulier dan toch kunt uitprinten? (Overigens hoorde ik bij Transavia dat het vaker voorkwam dat de instapkaart niet kon worden uitgeprint). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2006 Het zal wat te maken kunnen hebben met je internetbrowser. Dat die een plugin mist om dat soort formulieren te laden. Of dat er een beveiliging ingesteld staat o.i.d. Als een document op het scherm niet te voorschijn komt lijkt mij dat je hem ook niet kan printen. \r\n\r\n[quote=johaco] (Overigens hoorde ik bij Transavia dat het vaker voorkwam dat de instapkaart niet kon worden uitgeprint).[/quote]\r\n\r\nIn ieder geval een teken dat het niet aan jouw instellingen ligt. ;-) \r\n\r\nEn nu maar hopen dat je wel in mag stappen :^) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2006 dank je wel voor je reactie en het instappen is ook gelukt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2006 En vraag bij het instappen luid en duidelijk waar de parachutes zitten want dat wilden ze mij in 1970 niet vertellen dus sindsdien gebruik ik deze vorm van OV niet meer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2006 nou willem1940 ... zal je uitleggen waar de parachuttes zich bevinden.. --> als je onder je stoel kijkt in het vliegtuig.. daar vind je een zwemvest <-- als je die uitpakt en boven je hoofd houd en je dan \"langzaam\" naar beneden laat zweven .... \r\nWeer een probleem opgelost :-P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2006 Willem, ze geven geen parachutes meer. De businessclass passagier krijgen eigen vleugeltjes en voorrang bij de hemelpoort. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2006 [quote=avv]Willem, ze geven geen parachutes meer. De businessclass passagier krijgen eigen vleugeltjes en voorrang bij de hemelpoort.[/quote]\r\n\r\nJa maar dan ben je eerst feestvarkentje op de barbecue en ik ben al zo verlegen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen