Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Delen Geplaatst: 12 maart 2006 Ik heb sinds kort een breedbeeld monitor (Aces AL1916W). Deze heeft een resolutie van 1440 x 900 pixels. De monitor is aangesloten op mijn laptop. Deze beschikt over een NVIDIA GeForce FX Go5350.\r\n\r\nIk kan \'n stuk of 10 verschillende resoluties instellen (Windows XP Pro: Bureaublad > Eigenschappen > Instellingen > Beeldschermresolutie), maar 1440 x 900 staat er niet bij. Op internet vind ik geen drivers van de AL1916W, noch van de Go5350.\r\n\r\nZou ik dit misschien handmatig aan kunnen passen in het register?\r\n\r\nKan iemand me hierbij helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2006 Download gewoon de nvidia drivers op [url]http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2006 Dank voor de tip, maar dat had ik al geprobeerd. \r\n\r\nIk krijg tijdens het installeren de melding: \r\n\r\nHet NVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma\'s vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu afsluiten. \r\n\r\nEn dat doet ie dan dus ook *-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen