Ga naar inhoud

Verdwenen Partitie na formattering


Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\n\r\nmijn vaste schijf is in twee partitie\'s ingedeeld.\r\nNa een gelukte formattering van XP in partitie \"C\" is partitie \"D\" met zijn helaas belangrijke inhoud met de noorderzon vertrokken.\r\nNa veel zoeken en rommelen is mijn laatste hoop op jullie gevestigd.\r\nHoe vind ik het verloren schaap terug.\r\ngroet: Ollie\r\n\r\n :-S
Link naar reactie
Installeer een progje PartitionMagic of Paragon6 (ik gebruik ze allebei, vanwege verschillen in EXTRA kunstjes) en begin daarmee te kijken of die wel iets partitie-achtigs nog zien.\r\n\r\nIndien daarmee nog iets herkenbaar, iets onschuldigs ermee manipuleren zoals bijvoorbeeld de partitie-grens een gigabyte ofzo opschuiven; grote kans dat daarmee meteen enig ander misverstand wordt rechtgetrokken.
Link naar reactie
Goeie morgen,\r\n\r\nbedankt voor jullie reactie, maar het probleem is al opgelost.\r\nHet is de computer van mijn broer die ik geformatteerd heb en ik was in de veronderstelling dat zijn schijf 80 GB groot is.\r\nMaar dat bleek bij navraag maar 40GB te zijn.\r\nDe partitie D is wel verdwenen, dat is door de formattering gebeurd( wat wel vreemd is, ik had alleen C geselecteerd). Maar gelukkig had mijn broer van de belangrijkste dingen, ouderwets als hij is, een kopie uitgetypt en in een la opgeborgen!\r\nZo zie je maar dat het \'ouderwetse papier\' nog niet uitgediend is.\r\nEn hij kan er mee leven dat zijn schijf nu weer een geheel is.\r\nDe problemen, die hij had, zijn door de formattering gelukkig opgelost.\r\ngroet: ollie\r\n (C) (B)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...