Ga naar inhoud

.MOD naar MP3


Aanbevolen berichten

Hallo.\r\n\r\nIk heb een mp3 spelertje met geluidsrecorder. Bestanden worden opgenomen in .mod formaat. Ik conbverteerde ze naar mp3 met Switch. Nu is echter de proefperiode van Switch om en ben ik op zoek naar een geschikt progje om Mod files om te zetten naar een bestand als MP3 of iets soortgelijks. Wie weet wat ik zou kunnen gebruiken?
Link naar reactie
Als het hier gaat om het echte .mod formaat en niet een of ander formaat dat de fabrikant van je mp3 speler zelf heeft bedacht kan je het converteren met het gratis programma [url=http://www.roncli.com/modplug/mpt.zip]MPtracker[/url]. (Modplug tracker)\r\nAlleen niet automatisch helaas, je zal het moeten programma moeten starten, de .mod laden en vervolgens in het menu kiezen \"save as MP3\".
Link naar reactie
Die zijn er inderdaad. Het originele .mod formaat is (kort door de bocht gezegd) vergelijkbaar met midi, met het verschil dat de fragmenten van instrumenten/geluidseffecten opgeslagen worden in het bestand.\r\n\r\nMaar ik denk dat dit hoogstwaarschijnlijk een nieuw formaat zal zijn dat door ongelukkig toeval dezelfde extensie heeft meegekregen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...