Ga naar inhoud

Driver WG111v2 Netgear

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen een driver te vinden, voor de USB stik WG111v2, van Netgear, voor de Windows 64 bit versie.\r\nIk heb al een halve dag gezocht, ook op de site van de fabrikant is deze niet te vinden.\r\nMijn zoon heeft namelijk het draadloos Internet pakket van @home in huis, als hij de USB stik wil instaleren, krijgt hij iedere keer de melding, dat hij op Internet voor de driver moet kijken, maar hij kan nog niet op Internet, want de stik werkt niet.\r\nIs er misschien iemand die ook dit probleem heeft?\r\n\r\nGr. jansen48
Link naar reactie
[quote=willem1940]Hier zou-ie moeten staan:\r\n\r\n[url]http://kbserver.netgear.com/release_notes/D102740.asp[/url]\r\n\r\nPas op: kijk ook eventueel extra op rechterkant van pagina voor upgrades, ik las daarover op andere pagina\'s, nodig bij XPsp2.[/quote]\r\n\r\n[b]Goed bedoeld, maar daar ben ik ook al geweest, het gaat om de 64 bit driver, de driver voor XP + SP2 staat ook op de installatie cd[/b]\r\n.
Link naar reactie
[quote=jansen48][quote=willem1940]Hier zou-ie moeten staan:\r\n\r\n[url]http://kbserver.netgear.com/release_notes/D102740.asp[/url]\r\n\r\nPas op: kijk ook eventueel extra op rechterkant van pagina voor upgrades, ik las daarover op andere pagina\'s, nodig bij XPsp2.[/quote]\r\n\r\n[b]Goed bedoeld, maar daar ben ik ook al geweest, het gaat om de 64 bit driver, de driver voor XP + SP2 staat ook op de installatie cd[/b]\r\n.[/quote]\r\n\r\nPas op, ik las terugkerend over een speciale PATCH wegens problemen en die is misschien nieuwer dan wat je zelf kent.\r\n\r\nBen je tot in diepte in die paar blauwe links rechts op de pagina gegaan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...