Ga naar inhoud

Internet Explorer en besturingselementen

Aanbevolen berichten

Ik heb IE6 op een Win XP machine. Als ik op sites kom met Flashobjecten, moet ik eerst op de Flashobjecten klikken voordat ze geactiveerd worden. Als ik met mijn muis eroverheen ga geeft ie de tekst \"Klik hier als u dit besturingselement wilt activeren en gebruiken\".\r\n\r\nMega-irritant natuurlijk. Ik heb al zitten zoeken in internet-opties maar kan niets vinden waarmee ik dit kan aanpassen.\r\n\r\nHeeft het soms te maken met certificaten ofzo?\r\n\r\nAlle suggesties zijn welkom.\r\n\r\nFritsie
Link naar reactie
Misschien dieper kijken onder \"geavanceerd\"? (Ik heb geen XP en geen IE6).\r\n\r\nOf in de instellingen veiligheid/privacy.\r\n\r\nAnders misschien 1 van je firewalls of een router-instelling (er zit ook een eigen firewall in XP die veel mensen over het hoofd zien).\r\n\r\n\"Certificaten\" kan misschien ook; dat schakel ik sowieso altijd uit.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote=TarUnited]Open het onderdeel Software in het Configuratiescherm. Selecteer dat je ook alle updates wilt zien.\r\n\r\nGa in dat venster op zoek naar een update van Windows met de naam KB 912945 en verwijder die.\r\n\r\nDe reden van deze update is een patenten-geschil tussen microsoft en een bedrijf dat claimt patent te hebben op het automatisch uitvoeren van interactieve elementen op een webpagina.\r\nVoor mensen die een site maken: er is een [url=http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/overview/activating_activex.asp]workaround[/url]\r\n\r\nLET OP: Mensen met IE7 dienen deze update NIET te verwijderen. Hierdoor werkt IE7 niet meer.\r\n\r\nMeer info op:\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/912945[/url][/quote]
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik had hetzelfde probleem. De bedoelde update heeft bij mij nummer kb912812. (MS06-13) Ik heb deze verwijderd.\r\nHet verhaal \"Klik hier als u....\" etc verschijnt niet meer maar aanklikken met het handje van bepaalde links werkt echter niet. Ik moet dan rechtsklikken en voor kiezen.Dan werkt het wel. Hoe kan ik dat oplossen.
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Ik weet niet of het verwijderen van die patch tegenwoordig\'s nog zin heeft. Het is namelijk al een hele tijd geleden dat ik dat bericht geplaatst heb, en microsoft kennende is alles nu toch weer veranderd. Als je gebruik maakt van IE7, heeft het verwijderen van die patch zelfs helemaal geen effect.\r\n\r\nWat betreft die workaround:\r\nOp de site van Adobe staat eenvoudiger en meer uitgebreid omschreven wat je allemaal moet doen: [url]http://www.adobe.com/devnet/activecontent/articles/devletter.html[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...