Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2006 Delen Geplaatst: 11 maart 2006 als ik de drie in typ krijg ik een grote cirkel met vier pijlen te zien waar mijn muis is en is weer weg als ik daar op klik maar geen drie meer hoe krijg ik dit weg? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2006 Raar; is er geen cola of koffie in je toetsenbord gekropen? Shag gemorst (op z\'n kop uitkloppen)? Per ongeluk verkeerde toets aangeraakt (iets met \"lock\" ofzo)?\r\n\r\nComputer al een paar keer herstart?\r\n\r\nJa, roken en drinken doe ik zelf ook wel bij de computer en ik heb wel een paar keer een toetsenbord verziekt; de heel goedkope van een tientje ofzo gaan minder snel stuk.\r\n\r\nKoffie en cola zijn in ieder geval dodelijk voor allemaal.\r\n\r\n:)\r\n\r\nTik/rammel eens wat op toetsen control, alt, tab, shift; misschien zit daar ergens een stofje tussen.\r\n\r\nWelke \"3\" bedoel je eigenlijk, die van de bovenste rij of die in het rekenbordje? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2006 [quote=js]als ik de drie in typ krijg ik een grote cirkel met vier pijlen te zien waar mijn muis is en is weer weg als ik daar op klik maar geen drie meer hoe krijg ik dit weg?[/quote]\r\n\r\nnormaal krijg je die ringen alleen als je op de ctrl toets drukt... dit kun je ook nog uitzetten ergens Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen