Ga naar inhoud

foutmelding in Outlook / hotmail

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nik heb al een tijdje het probleem dat wanneer Outlook mijn hotmail account gaat ophalen hij telkens om de gebruikersnaam en het wachtwoord vraagt. Terwijl deze goed zijn ingevuld. Want als ik op ok klik haalt hij de mail gewoon op. Erg vreemd. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? \r\n\r\nDaarnaast heb ik nog een ander probleem en dat is dat outlook de bijlages en de hyperlinks in mails niet meer kan openen. \r\n\r\nGr,\r\n\r\nKevin
Link naar reactie
Je bedoelt waarschijnlijk OutlookExpress die bij IE hoort (dat is wat anders dan \"Outlook\" wat een Office-programma is en dat niet kan samenwerken met Hotmail).\r\n\r\nIk denk dat je bij 1 of beide niet het wachtwoord in de instellingen / account hebt vastgezet om te onthouden en automatisch te gebruiken\r\n\r\nDit kun je o.a regelen door in OutlookExpress, Extra, Accounts, E-mail, één voor één allebei die accounts te editen zodat je ziet en/of corrigeert, stap voor stap, of alles goed staat; nadenken bij ieder veld, woord of vinkje.\r\n\r\nNIET kiezen: \"beveiligd-wachtwoord-procedure\".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...