Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2006 Delen Geplaatst: 10 maart 2006 ik heb ff in mijn computer gekeken of ik mijn processor kon vervangen. Nu start mijn computer niet meer op. Via zoeken op \'t forum kwam ik erachter dat deze mogelijk is opgeblazen. Hoe check ik dat. Of zijn er nog tips hoe ik de processor goed moet plaatsen. Deze zit vast een een metalen plaat die ik met hendeltjes vastklem: kan weinig in mis gaan denk ik zo?! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2006 Over welk moederbord en processor gaat het? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2006 had je het koelblok weer terug geplaatst nadat je op de processor hebt gekeken??? (en niet terwijl die aanstond, want anders kan je de pc gelijk op je buik schrijven :P) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2006 het is een P4 (md3500)\r\n2,0 gh\r\nde ventilator heb ik teruggeplaatst en alles terwijl de stroom eraf was Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2006 Nu blijkt dat ik de processor er verkeerd en te hard heb ingezet bij het terugplaatsen: pinnetjes zijn verbogen. Bij het terugbuigen is er 1-tje afgebroken. Heeft het zin om de rest recht te zetten, of is de processor nu definitief verloren? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2006 Die processor kan je afschrijven dan, helaas. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen