Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2006 Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Onlangs kreeg ik via vrienden voor mijn verjaardag nieuwe kast, mobo en cpu, mem enz :mrgreen: \r\n\r\nAlles zelf geassembleerd en na klein \"beginprobleempje\" ook een verse installatie XP pro op nieuwe HD gezet en de oude HD nu als slave in de pc.\r\nWekenlang alles snel en prima en \"zomaar van 1 op andere moment\" lukt het me niet meer om via config (of via dosprompt:compmgmt.msc ) in de gebruikersprofielen te komen!!\r\n\r\nWat ik dan zie?Zie bijlage...\r\n\r\nDit is erg hinderliojk, omdat ik hier vaak pctjes erbij krijg ter reparatie (als hobbie) en veel bestanden en software via interne (gesharede mappen)netwerk zo kan benaderen.\r\n\r\nWil iemand zo erin komen hier dan lijk ik als Admin ineens een gastgebruiker! :-O \r\n(die ook plaatje die de ander maakte na poging in mijn sharemappen te komen)\r\n\r\nAls ik opstart ben ik wel de Admin (zonder W.W) en via enter loopt pc snel door.\r\nHeb tussentijds niet veranderd na de verse install, updates uiteraard ook allen oke, geen spyware of virussen gevonden enz.\r\nOok systeemherstel bleek geen optie helaaas, snik!!!\r\n\r\nWie weet hoe ik dit weer kan herstellen?\r\n\r\nGroetjes liberty Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Via veilige modus al geprobeert? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Ik snap het probleem niet helemaal precies. Je komt er niet in, maar een stukje verder schrijf je dat als je opstart, je wel gewoon admin bent zonder wachtwoord?\r\nWat ik zou doen is in elk geval die tweede hd eens loskoppelen. Als windows zich gaat combineren kan het nog wel eens zijn dat je daar last van hebt.\r\n\r\nNog een laatste puntje. Ik zeg het niet graag maar het is voor je eigen bestwil. Het is echt stom om geen wachtwoord te plaatsen op het administrator account bij een pc die gekoppeld is aan internet (al dan niet via een router).\r\nEen zeer aan te raden tip: zo gauw je weer bij accountbeheer komt, zet er dan een wachtwoord op, da\'s wel zo veilig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2006 [quote=BlackTiger]Ik snap het probleem niet helemaal precies. Je komt er niet in, maar een stukje verder schrijf je dat als je opstart, je wel gewoon admin bent zonder wachtwoord?\r\nWat ik zou doen is in elk geval die tweede hd eens loskoppelen. Als windows zich gaat combineren kan het nog wel eens zijn dat je daar last van hebt.\r\n\r\nNog een laatste puntje. Ik zeg het niet graag maar het is voor je eigen bestwil. Het is echt stom om geen wachtwoord te plaatsen op het administrator account bij een pc die gekoppeld is aan internet (al dan niet via een router).\r\nEen zeer aan te raden tip: zo gauw je weer bij accountbeheer komt, zet er dan een wachtwoord op, da\'s wel zo veilig.[/quote]\r\n\r\nZo , daar ben ik weer :roll: \r\n\r\nIn veilige modus helaas ook niet meer \"erin komen\" Herbert\r\n\r\nOok de 2e HD loskoppelen zal denk ik niet helpen, omdat die na nieuwe pc-onderdelen er gelijk al bijinging als slave en alle weken ik gewoon via configscherm alle onderdelen zo in kon, zonder rare meldingen.\r\nElders heb ik voor zekerheid ook nog een hijackthislogje geplaatst hier en ook daar, op 1 klein rotspytje na, geen rare dingen.\r\n\r\nTja in wezen heb je tuurlijk ook gelijk met wachtwoord instellen ;)\r\nAlleen voor hier \"niet echt nodig of handig\" omdat ik het prima vindt als ook anderen hier ff op mijn pc bv hun hotmails even lezen, zoals o.a mijn PGB-hulp, kids enz.\r\nDeze router is een erg sterke ook (linksys) en volgens paar \"open poortjestesters\" vrijwel niet te hacken. Maar kom nu er toch niet in, dus ook dit evt aanpassen zal niet lukken.\r\n\r\nVerder staat er ook niets leuks in hihi. Allemaal saaie dingen :-P \r\n\r\nBelangrijkere dingen zijn gebrand en maak ook geregeld nieuwe backups.\r\n\r\nSnap er dus helemaal niets van (nog)! *-) :-? \r\n\r\nEn waarom ook enkel juist die , en rest helemaal gewoon wel toegang?\r\n\r\nOja, voor de duidelijkheid B.Tiger: Zodra ik reset komt er gewoon dat scherm waar dan zoals nu : administrator staat. Niet als bv gastgebruiker.\r\nVoor zover ik het nog snap , lijk ik wel de admin, maar zodra ik via netwerk iemand wil laten sharen van mappen, lijk ik dus wel weer een gast en heb dus geen rechten meer....\r\n(zoals op de plaatjes dus ook staat)\r\n\r\nBedankt voor mededenken hoor!\r\nLiberty Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2006 [quote]Alleen voor hier \"niet echt nodig of handig\" omdat ik het prima vindt als ook anderen hier ff op mijn pc bv hun hotmails even lezen, zoals o.a mijn PGB-hulp, kids enz. [/quote]\r\nDat is geen probleem, het gaat erom dat internet gebruikers ook gemakkelijker op je pc komen. Met een wachtwoord lukt dat niet zo eenvoudig. En wat je hier aanhaalt is dan weer gemakkelijk op te lossen door aan te geven dat er automatisch ingelogt moet worden met het wachtwoord, daar zijn een paar methodes voor. Dan heb je toch een wachtwoord en toch hoeft niemand lokaal in te loggen met dat wachtwoord. Dat scheelt alweer.\r\n\r\nDan even terug naar je originele probleem.\r\nJe geeft aan dat je denkt dat het loshalen van die tweede hd waarschijnlijk niets uit zal halen. Maar heb je het geprobeerd? Het gaat erom dat daar windows op staat. In het begin kan dat best goed gewerkt hebben.\r\nMaar waar ik aan denk is dat windows zich ook eens verslikt kan hebben door welke oorzaak dan ook, en een deel van zijn werking van de windows op de 2de hd gaat halen. Dan kun je dit soort problemen tegen komen.\r\nProberen kost niets, als je het probeert en het helpt niet, dan kun je dat in elk geval voor 100% uitsluiten.\r\n\r\nHet is maar een idee, maar wel iets wat mogelijk is. Momenteel heb ik zelf helaas namelijk ook nog geen ander idee betreffende wat je kunt proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2006 [quote=BlackTiger][quote]Alleen voor hier \"niet echt nodig of handig\" omdat ik het prima vindt als ook anderen hier ff op mijn pc bv hun hotmails even lezen, zoals o.a mijn PGB-hulp, kids enz. [/quote]\r\nDat is geen probleem, het gaat erom dat internet gebruikers ook gemakkelijker op je pc komen. Met een wachtwoord lukt dat niet zo eenvoudig. En wat je hier aanhaalt is dan weer gemakkelijk op te lossen door aan te geven dat er automatisch ingelogt moet worden met het wachtwoord, daar zijn een paar methodes voor. Dan heb je toch een wachtwoord en toch hoeft niemand lokaal in te loggen met dat wachtwoord. Dat scheelt alweer.\r\n\r\nDan even terug naar je originele probleem.\r\nJe geeft aan dat je denkt dat het loshalen van die tweede hd waarschijnlijk niets uit zal halen. Maar heb je het geprobeerd? Het gaat erom dat daar windows op staat. In het begin kan dat best goed gewerkt hebben.\r\nMaar waar ik aan denk is dat windows zich ook eens verslikt kan hebben door welke oorzaak dan ook, en een deel van zijn werking van de windows op de 2de hd gaat halen. Dan kun je dit soort problemen tegen komen.\r\nProberen kost niets, als je het probeert en het helpt niet, dan kun je dat in elk geval voor 100% uitsluiten.\r\n\r\nHet is maar een idee, maar wel iets wat mogelijk is. Momenteel heb ik zelf helaas namelijk ook nog geen ander idee betreffende wat je kunt proberen.[/quote]\r\n\r\nOke hihi, je hebt gelijk hoor!!\r\nToch eerst maar eens weer zien om in die gebruikersprofielen te komen dus! ;)\r\n\r\nAndere HD loskoppelen zal ik zeker nog proberen, maar moet altijd ff hulp erbij hebben ivm wat fysieke beperkingen.\r\nPc kast staat onderin pcburootje en daar zo stofvrij en niet nabij de CV enz.\r\nOndertussen peins ik tuurlijk ook door over mogelijk andere opties en heb best veel gegoogled en al gepoogd ook.\r\n\r\nWat ik nog niet eerder deed is die \"helsteloptie\" die de cdrom van win XP ook biedt?\r\nMeestal als iets niet meer goed werkt kies ik maar voor resolutere opties zoals format c :-P \r\nIn dit geval wat jammer omdat XP er nog maar 6 weken oid vers opstaat, en alleen dit onderdeel \"er niet meer lijkt te zijn\".\r\n\r\nWat gebeurt er eigenlijk als ik de hersteloptie XP eroverheen jas?\r\n :-$ \r\nAls ik wist bv welke dll hiervoor mist om onderdeel te laden in config, (trof ik eerder aan bij mensen die bv Hitman Pro poosje erop hadden) dan is deze meestal via de Rom-bladeroptie wel te vinden ergens in een mapje, maar volledig hersteldeel XP heb ik eerlijk gezegd noooit geprobeerd dus 8-) \r\n\r\nWat ik ook overwoog (is immers ruimte zat nu met bijna 300 gieg aan ruimte op hd\'s) is op andere deel opnieuw XP erop te zetten en dan dus dual boot optie en opstarten met die andere XP .\r\nOf maak ik er dan nog een veel erger zootje van? ;)\r\n\r\nEn als ik op de slave HD eens geheel windows verwijder? Is niet meer nodig immers?\r\n\r\nJe ziet, zolang ik niet zelf bij en in die kast kan komen om de slave tijdelijk los te koppelen, blijf ik \"vindingrijk\" ook maar wat suggereren hoor !!! :roll: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2006 Even zien.\r\nSysteemherstel is natuurlijk altijd te proberen. Je moet er dan alleen rekening mee houden dat je programma\'s (en andere registrywijzigingen) die geinstalleerd of gemaakt zijn na de datum van herstelpunt, opnieuw gedaan moeten worden. Doch in veel gevallen kan dus dat systeemherstel goed werken.\r\n\r\nDe hersteloptie van XP zou ik nog even niet doen. Wat er gebeurd is dat deze feitelijk een installatie er overheen jaagt waarbij de systeembestanden vervangen worden door die van de cd-rom. Ook is er kans dat hij nieuwe accounts aanmaakt, bijv. voor administrator komt er dan een administrator1 bij de profielen erbij, doch 100% zeker weten doe ik dat laatste niet, kan ook zijn dat dit alleen gebeurd bij een installatie die je er overheen zet en niet bij een reparatie-installatie.\r\nWat wel het geval is, en dat is wel zeker, is dat je opnieuw alle patches en fixes en updates van windowsupdate moet gaan downloaden, want je krijgt de files van de cd-rom erop, dus die updates zijn dan pleite v.w.b. die bestanden.\r\n\r\nDan je overweging om een nieuwe installatie op een andere HD of partitie door te voeren met een dual boot optie.\r\nJa ook dat is een mogelijkheid, maar feitelijk ben je dan een nieuwe installatie aan het doorvoeren op die andere HD. In dat geval zou ik dan zelf liever kiezen de foto\'s en de rest wat je wilt bewaren op die andere hd te zetten, en je hoofd-hd te formatteren en opnieuw te installeren.\r\n\r\nDe slave hd in windows verwijderen kun je, maar windows zal die terugvinden. Het gaat ook niet er om of je al dan niet een slave hd eraan hebt hangen, maar om het feit dat daar windows xp op staat. Dat mag normaliter geen probleem geven maar kan soms als windows zich verslikt tot rariteten leiden. Je zou deze slave ook gewoon kunnen formatteren, dan ben je er ook vanaf en kun je die slave gebruiken voor downloads, foto\'s etc. bijvoorbeeld.\r\n\r\nJe suggereert maar raak hoor, vind ik geen probleem, en zoals je ziet in het antwoord, zijn diverse van je suggesties niet eens zo gek. Immers, ik ben ook maar 1 persoon en denk ook niet aan alle mogelijke mogelijkheden dus suggesties zijn welkom.\r\n\r\nAls ik de suggesties bekijk, zou ik starten met je eerste suggestie, systeemherstel van windows zelf proberen (dus niet die van de cd).\r\nDat kan goede mogelijkheden geven, heb ik niet eens aan gedacht.\r\n\r\nAls tweede zou ik dan die slave formatteren als je toch niet nodig hebt wat daarop staat, dan hoef je immers ook niet meer los te koppelen om te testen, dat scheelt ook weer.;)\r\nEn als die beide dingen niet geholpen hebben kunnen we weer verder kijken of wie weet vallen je nog wel meer suggesties te binnen. (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2006 oops kwam er 2x op te staan, dus nu snel ff verwijderd!! Solly :-O :-$ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2006 [quote=BlackTiger]\r\n\r\nJe suggereert maar raak hoor, vind ik geen probleem, en zoals je ziet in het antwoord, zijn diverse van je suggesties niet eens zo gek. Immers, ik ben ook maar 1 persoon en denk ook niet aan alle mogelijke mogelijkheden dus suggesties zijn welkom.\r\n\r\nAls ik de suggesties bekijk, zou ik starten met je eerste suggestie, systeemherstel van windows zelf proberen (dus niet die van de cd).\r\nDat kan goede mogelijkheden geven, heb ik niet eens aan gedacht.\r\n\r\nAls tweede zou ik dan die slave formatteren als je toch niet nodig hebt wat daarop staat, dan hoef je immers ook niet meer los te koppelen om te testen, dat scheelt ook weer.;)\r\nEn als die beide dingen niet geholpen hebben kunnen we weer verder kijken of wie weet vallen je nog wel meer suggesties te binnen. (Y)[/quote]\r\n\r\nhihi volgens mij had ik zopas een \"raak idee\"?\r\n\r\nGing eens heeel goed alle beide hd\'s onderzoeken (gaat erg makkelijk via Everest progje ook)\r\nZo bedacht ik me net: als er alsnog die helle Win XP op die slave staat, en destijds prima te sharen viel via interne netwerk hier, da zal daar vast ook nog wel ergens die map staan met tal van handige shares en de printer nietwaar? ;)\r\nDestijds dus alle rechten ook als administator, alleen naam map was anders.\r\n\r\nDus waarom niet via opslag op de slave deze opnieuw delen , en zo kan misschien nu wel een ander hier die via netwerklocaties \"erin komen en gebruiken\", omdat immers deze enkel bereikbaar is via C/ mijn netwerklocaties enz?\r\n\r\nHeb vanaf partitie F:\\Documents and Settings\\All Users, opnieuw deze gedeeld dus en als je zo ff kijkt naar de screenshots, zou het alsnog moeten lukken?\r\n\r\nHelaas kan ik hier nu ff nog niet testen, andere PC is niet van mij en ook nog eens een MAC waar ik zo niet precies van weet hoe dat ding werkt :-P \r\nBovendien is het een erg nieuwe G5 dual intel CPU ofzo en ga ik liever maar niet (zonder ff permissie) riskeren deze beetje overhoop toe gooien met al mijn \"verzinsels hieromtrent\" ;)\r\n\r\nMocht vanavond of morgen dit ook niet werken , dan zal ik inderdaad maar beter weer helemaal opnieuw de masterC formatteren en weer hard zwoegen om alles er weer up to date op te krijgen, zucht haha!\r\n\r\n(Net hele weekend gewerkt aan IBMpctje uit amsterdam met nog win 98 erop die steeds kresjte , dus ook die gered gelukkig en alles er vers weer opgezet en nu met een vlotte XP erop ;))\r\n\r\nBedankt voor het meedenken weer!!! (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2006 Hmmz... eerlijk gezegd weet ik niet wat je met het delen van die profielen wenst te bereiken, ik vermoed dat je dit alleen maar meer problemen gaat opleveren en het is niet zo (bij mijn weten) dat je dan opeens accounts weer admin rechten zou kunnen geven.\r\n\r\nHelaas werken de screenshots niet dus ik kan ook niets zien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 [quote=BlackTiger]Hmmz... eerlijk gezegd weet ik niet wat je met het delen van die profielen wenst te bereiken, ik vermoed dat je dit alleen maar meer problemen gaat opleveren en het is niet zo (bij mijn weten) dat je dan opeens accounts weer admin rechten zou kunnen geven.\r\n\r\nHelaas werken de screenshots niet dus ik kan ook niets zien.[/quote]\r\n\r\nUhhhh dit was helaas ook geen slim idee haha, het werkte helaas ook nie, maar eerst alles proberen leek me wel de moeite waard voor opnieuw de format -c :roll: \r\n\r\nGisteren was ik ff bij mijn dochter en daar even wat Pcgedoetjes verbeterd en gegeten. Ik vertelde wat nu \"mijn pc-probleem was met \'niet meer in gebruikersaccounts te kunnen komen\' en ze vertelde dat ze zelf dit eerder ook al eens had! \r\nEn dan 1 die door geen enkele (ook online)virusscanner gezien wordt?\r\nKomt vreemd op me over... Volgens haar zou het om een virus gaan die 8-) \r\n\r\nMaar omdat ze altijd wel een zootje van dr pc als\"creatief en vooral dus: scheppend wezen\", maakt :-P daarom wel geregeld moet formatteren, is de veroorzaker nooit gevonden...\r\n\r\nEcht enorme haast heb ik niet, rest werkt best naar de zin en als ik ondanks goede back-ups, ga formatteren kost dit altijd wel weer behoorlijke tijd om alle \"verse progs/updates\", persoonlijke instellingen enz weer naar mijn zin te krijgen.\r\n\r\nWat ik wel ga proberen is je optie van de slave: die formatteren, poosje rusten laten en zien of er meer evt aan duidelijkheid komt iv, de mogelijke \"meepikdelen\" vanuit die vorige XP die erop staat.\r\n\r\nDan XP weer op heel ander deel HD vers eropzetten, alles weer opbouwen (tijdelijk dus een dual boot) en als alles werkt enz de driveletters aanpassen?\r\nOf maak ik er dan nog meer een zootje van? :-$ :-O :-P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 Nah, een zootje niet, maar driveletters aanpassen zou ik alleen doen op partities waar GEEN windows op draait. De driveletter van het besturingssysteem zelf (meestal de C) zou ik gewoon met rust laten, dat voorkomt ook eventuele rariteiten, zeker als ie zich eens verslikt.\r\n\r\nVia het administrator account (via veilige modus) moet je normaliter wel bij de gebruikersaccounts kunnen komen.\r\n\r\nIk neem aan dat systeemherstel van windows niet geholpen heeft of heb je dat nog niet geprobeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 [quote=BlackTiger]Nah, een zootje niet, maar driveletters aanpassen zou ik alleen doen op partities waar GEEN windows op draait. De driveletter van het besturingssysteem zelf (meestal de C) zou ik gewoon met rust laten, dat voorkomt ook eventuele rariteiten, zeker als ie zich eens verslikt.\r\n\r\nVia het administrator account (via veilige modus) moet je normaliter wel bij de gebruikersaccounts kunnen komen.\r\n\r\nIk neem aan dat systeemherstel van windows niet geholpen heeft of heb je dat nog niet geprobeerd?[/quote]\r\nHelaas ook niet in veilige modus was dit aan te passen of te zien, grrr.\r\nHerstelpunten heb ik zeker ook gepoogd en jammergenoeg ook geen resultaat (cry) \r\n\r\nAch...oke als er nog iemand of jij De tip/oplossing bedenkt, heel graag tuurlijk, maar vrees dat het t.z.t alsnog weer een normale format-c op de master slave zal worden *-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 het lijk mij een beveiliging aan / uit te zetten probleem : \r\nheb je in configuratie scherm systeembeheer gedeelte gegoogled en nagekeken ?\r\nwat is er veranderd voor en na dat het probleem zich voordeed ? \r\nchkdsk /f - restore filesystem \r\nSFC /scannow - critical systeembestanden terug zetten + origineel maken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 [quote]Helaas ook niet in veilige modus was dit aan te passen of te zien, grrr. [/quote]\r\nIk neem aan dat je wel alles zichtbaar hebt gezet? Dus bij configuratiescherm en dan mapopties, bij weergave niet alleen de verborgen bestanden weergeven, maar ook systeemdirectory\'s en systeembestanden want anders krijg je ze inderdaad niet te zien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 [quote=helmstar1980]het lijk mij een beveiliging aan / uit te zetten probleem : \r\nheb je in configuratie scherm systeembeheer gedeelte gegoogled en nagekeken ?\r\nwat is er veranderd voor en na dat het probleem zich voordeed ? \r\nchkdsk /f - restore filesystem \r\nSFC /scannow - critical systeembestanden terug zetten + origineel maken[/quote]\r\n\r\nuhhh oke ik ben op pc-gebied soms wel met experimenten bezig LOL, maar wat je nu beschrijft )op chkdsk na, me zeker bekend.\r\nKan ook best dat ik deze eens gedaan heb.\r\nMaar solly, rest wat je bedoelt snap ik ff niet :-$ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2006 in configuratie scherm en dan systeem beheer alles nageken daar staat beveiliging enz .. en wat het percies doet en waarvoor het percies is kun je googelen .. ahum anders word deze post heeeeeeeeeel lang. \r\n\r\n[url]http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppro/maintain/sct/scthch04.mspx[/url]\r\nvoor info over dit onderwerp \r\n\r\nen [url]http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=2710&file=11&evp=6868fa475e9ea5031fb6fc4ca136f809[/url] \r\nprogramma dat register van winxp edit misschien dat daar de optie instaat maar dit heb ik nog niet bekeken maar wel gebruikt om PC user friendly te maken :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2006 [quote=helmstar1980]in configuratie scherm en dan systeem beheer alles nageken daar staat beveiliging enz .. en wat het percies doet en waarvoor het percies is kun je googelen .. ahum anders word deze post heeeeeeeeeel lang. \r\n\r\n[url]http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppro/maintain/sct/scthch04.mspx[/url]\r\nvoor info over dit onderwerp \r\n\r\nen [url]http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=2710&file=11&evp=6868fa475e9ea5031fb6fc4ca136f809[/url] \r\nprogramma dat register van winxp edit misschien dat daar de optie instaat maar dit heb ik nog niet bekeken maar wel gebruikt om PC user friendly te maken :)[/quote]\r\nBedankt voor het meedenken!\r\nEerste tip heb ik ff naar gekeken, maar het is zoveel in het engels helaas, dat ik niet eens snap wat er staat :-O \r\n\r\nWel kan ik komen in systeembeheer en daar alle mappen openen, waaronder ook: accountbeleid en lokale beveligingen enz.\r\nMaar wat ik daarmee kan of moet, oopsie, zoveel weet ik echt niet van ook NET.frameworks, ASPnet enz...\r\n\r\nDie register-editor heb ik nu gedownd, maar ook daar durf ik niet \"zomaar\" in te klooien hoor.\r\n\r\nZou zeggen hihi: kom es langs hier voor bakkie leut en je krijgt vrije toegang tot mijn dierbare pctje, om me weer alle adminrechten toe te kennen :lol: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2006 Tja je zult wel niet in Zuid-Limburg of omgeving daarvan wonen anders was ik wellicht eens komen kijken.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2006 ja .. nartuurlijk :) ik zit op het forum dat ik dat juis niet meer hoef :P \r\nmaar goed waneer kwam het voor dat je dat nie meer kon ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen