Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Ik heb een game gedownload en deze uitgepakt met alcohol120%. Maar als ik de game wil opstarten zegt hij: Wrong disc inserted. Hoe kan ik de game nu opstarten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Uitgepakt met Alcohol120%? Ik weet dat Alcohol een hoop kan, maar uitpakken? Het kan wél virtuele CD-drives aanmaken en daar dan images in mounten, en daarmee denk ik dat we kunnen concluderen dat je aan het proberen bent, een illegale game te installeren/spelen.\r\nDe oplossing daarvoor is dan ook simpel: zorg ervoor dat je de game gewoon in de winkel aanschaft. Hij zal dan in 99 van de 100 gevallen zonder enig probleem werken, en mocht je die éne procent tegenkomen die niet werkt, dan heb je gewoon recht op ondersteuning van de fabrikant. Handig hè?\r\n\r\nLees voor de zekerheid nog eens de huisregels door.\r\n[url=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=41]ComputerIdee Forum Huisregels!!![/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2006 jaja....en die 1% daar doen ze dus gewoon niks aan.....veel nieuwe spellen controleren of je een virtuele schijf aangemaakt hebt (alcohol / deamon etc.) om het spel te kunnen spelen moet je dit soort software de-installeren....of een hider gebruiken.(anti-blaxx oid.) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen