Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Ik wil heel graag een MDS image op mijn harde schijf uitpakken ipv naar mijn DVD brander. Het bestand is namelijk te groot (7.7 GB) om naar een DVD te schrijven. Wie weet hoe en/of middels welk programma ik dit kan doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2006 [url=http://www.freedownloads.nl/isobuster.htm]IsoBuster[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 [quote]\r\nctrlaltdelete schreef\r\nIsoBuster \r\n[/quote]\r\n\r\nKun je met dit programma ook films van een DVD RAM kopieeren naar je harde schijf om vervolgens weer om te zetten naar een DVD ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 [quote=sullio][quote]\r\nctrlaltdelete schreef\r\nIsoBuster \r\n[/quote]\r\n\r\nKun je met dit programma ook films van een DVD RAM kopieeren naar je harde schijf om vervolgens weer om te zetten naar een DVD ?[/quote]\r\n\r\n\r\nUit de helpfile van Isobuster:\r\n\r\n- Supports : DVD-ROM, DVCD, [b]DVD-RAM[/b], DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD+RW DL, enz., enz.\r\n\r\n\r\nDus ja... mits je speler um kan lezen.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Je kan dat Mds bestandje met DVD SHrink branden\r\nBestand->Openen_> image (zo uit mijn hoofd) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Met o.a Deamontools (gratis) maak je een virtuelen dvd speler aan ,en daar zet je (mount) de mds file in ,en je ziet op de hd de inhoud van een volwaardige dvd ,die je kunt afspelen of verder bewerken ,wat je maar wilt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen