Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2006 Delen Geplaatst: 8 maart 2006 Ik heb op dit moment een NVIDIA Geforce FX 5200 Driver Version: 6.14.0010.5305 (English). Ik heb gekeken of er een nieuwe driver voor is, maar weet niet hoe ik dit aan moet pakken. Welke upgrade moet ik gebruiken? Moet de oude driver eerst verwijderd worden en hoe pak ik dat aan? Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen hoe dit werkt.\r\nGroetjes\r\nHanneke Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2006 Op deze site kan je de juiste driver vinden: [url]http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp[/url]\r\n\r\nKiezen voor Graphics Driver->GeForce and TNT2->Je besturingssysteem.\r\n\r\nJe kan nu kiezen voor de U.S. English versie, of de internationale. Die engelse versie werkte altijd gewoon prima, of ze moeten daar wat in hebben aangepast. (Heb sinds een aantal maanden geen GF kaart meer, dus kan het je zo niet zeggen)\r\nVoor de zekerheid zou ik gewoon de internationale versie kiezen, dan moet het sowieso goed gaan. (Ik ga er vanuit dat je een Nederlandse windows versie hebt :-) )\r\n\r\nIn jouw geval zou ik op de link \"uk english\" klikken, vervolgens op \"Primary Site\" en dan heb je de juiste driver binnen, als je het goede besturingssysteem had gekozen natuurlijk.\r\nIn principe hoef je de oude drivers niet te deïnstalleren, maar het is wel aan te raden om problemen te voorkomen. Na het deïnstalleren even opnieuw opstarten en je kan je nieuwe drivers installeren. Schrik niet, je beland eerst wel in een lage resolutie omdat er geen drivers meer zijn geïnstalleerd. Onthoud dus welke resolutie en refreshrate je nu gebruikt. Dit kan je vaak zien in het instellingen menu op je monitor of rechtsklikken op het bureablad->eigenschappen->instellingen (hier vind je de resolutie)->geavanceerd->beeldscherm (hier vind je de refreshrate, vernieuwingsfrequentie is de \"refreshrate\")\r\nHet installeren van de nieuwe drivers is vrij simpel, even het bestand dat je hebt gedownload openen en een locatie opgeven waar je de bestanden wilt opslaan. Deze bestanden kan je laten staan of verwijderen nadat de installatie klaar is en je opnieuw opgestart hebt. Als je ze laat staan kan je vanaf die locatie de installatie opnieuw uitvoeren, maar je kan net zo goed het bestandje opnieuw openen en laten uitpakken als je de installatie in de toekomst opnieuw wilt uitvoeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen