Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2006 Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Hallo iedereen,\r\n\r\nIk heb een nieuwe laptop met een 60 gig hardeschijf van dell gekocht. Nu wil ik windows xp professional opnieuw installeren met een c en een d partitie...\r\n\r\nIk heb de oude schijf volledig als NTFS geformatteerd en ook netjes 2 partites aangemaakt, alleen krijg ik tijdens het opstarten 2 keer \'Windows XP professional\' te zien terwijl ik deze maar één keer geinstalleerd heb. \r\n\r\nKan het zijn dat dit de voorgeinstalleerde Windows was die er standaard op zit? En zo ja, hoe kan deze er nog op staan als ik de volledige schijf geformateerd heb? \r\n\r\nIk heb eerst dus de C partitie weggegooid, daarna 2 nieuwe gemaakt (C en D) en daarna C als NTFS laten formateren..\r\n\r\nHoe krijg ik die 2e optie om voor Windows XP Prof te kiezen tijdens het opstarten weg?\r\n\r\nCheers,\r\nJeroen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Rechtsklik op Deze Computer->Eigenschappen->Geavanceerd->Instellingen (in het vakje opstart- en herstelinstellingen)->Bewerken\r\n\r\nLet wel op dat je de goede verwijderd uit het lijstje. :-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen