Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2006 Delen Geplaatst: 6 maart 2006 Hoe kan ik bij oulook 2003 een wachtwoord toevoegen bij het opstarten. Nu kan iedereen die achter de computer gaat zitten mijn outlook openen en ik wil dus eerst dat die met een vraag om wachtwoord komt.\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2006 Je kunt bv een eigen account hebben in XP met een wachtwoord, dan kunnen ze niet bij je outlook komen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2006 Ja dat weet ik, maar dat was mijn vraag niet. \r\n\r\nAls ik even wat ga halen heb ik geen zin om log off of wat voor ongein te doen. Maar volgens mij is het niet mogelijk.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2006 IK neem aan dat je outlook verbind met een pop3 of smtp server?\r\nDan kan je een wachtwoord op je PST file zetten.\r\nOutlook zal om het wachtwoord vragen als je outlook opstart.\r\nOm een wachtwoord op een PST bestand te zetten:\r\n\r\nstart outlook 2003\r\ndoe rechtermuis op je \"persoonlijke mappen\" waarop je het wachtwoord wil zetten en kies:eigenschappen voor persoonlijke mappen\r\nKlik hierna op \"geavanceerd\"\r\nKlik daarna op wachtwoord wijzigen.\r\nVul geen oud wachtwoord in, wel 2x het nieuwe wachtwoord.\r\nBij het openen van Outlook 2003 zal nu om een wachtwoord worden gevraagd indien die persoonlijke mappen geopend moet worden.\r\nLet op: geef niet aan dat outlook het wachtwoord moet onthouden in het laatste venster, anders heeft het geen nut en zal outlook2003 gewoon opstarten zonder een wachtwoord te vragen.\r\n\r\n\r\nGroetjes\r\nTim Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2006 Volgens mij is dit heel irritant als je elke keer mail op haalt.\r\nJe kan de schermbeveiliging ook aanzetten en dat deze instellen \"opstarten met opstartscherm\"\r\n\r\nAls je dan bij je pc weggaat springt ie naar tijd x op de schermbveiliging als je dan de pc activeert moet je je wachtwoord op geven.\r\nIk denk zelf dat dat beter werkt dan wachtwoord op je pst bestand, want daar moet je bij ophalen e-mail elke keer het wachtwoord invullen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2006 of natuurlijk gewoon + L, ben je meteen in je schermbeveiliging, daarna vraagt windows altijd om een wachtwoord. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen